Voor een project met een PIC18f67j60 ben ik van een demo bord van olimex overgestapt naar een eigen bord ontwerp. De software werkt perfect op het olimex bordje (ping, http server,...). Op het eigen bordje draait de software ook goed (als ik debug en break, loopt het programma nergens vast, de uart werkt,...).
Het enige verschil is dat ik een gigabit ethernet conector met magnetics gebruik inplaats van een 10/100mbit connector. Ik vermoed dat daar het probleem zit. Is het mogelijk om een gigabit ethernet connector zoals:

aan te sluiten zoals:

De 2 extra paren heb ik niet nodig en zweven momenteel, maar zo werkt het blijkbaar niet. Hoe moet ik pinnen 3,1,2 en 8,7,9 aansluiten?
alvast bedankt
Het enige verschil is dat ik een gigabit ethernet conector met magnetics gebruik inplaats van een 10/100mbit connector. Ik vermoed dat daar het probleem zit. Is het mogelijk om een gigabit ethernet connector zoals:

aan te sluiten zoals:

De 2 extra paren heb ik niet nodig en zweven momenteel, maar zo werkt het blijkbaar niet. Hoe moet ik pinnen 3,1,2 en 8,7,9 aansluiten?
alvast bedankt