Hallo allemaal,
Mijn 'oude' pc is alweer ruim 4 jaar oud dus vindt ik het tijd voor iets nieuws.
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Uiteraard het huis, tuin en keukenwerk (internetten, sociale media, filmpjes bekijken, etc). De nadruk ligt toch m.n.op het gebruik van de laatste versies van de fotobewerkingssoftware Lightroom en Photoshop waarbij ik met grote RAW-bestanden werk. Daarnaast doe ik ook nog een klein beetje met videobewerking. Verder wil ik en mijn dochters de pc ook gaan gebruiken voor gamen. Ik denk dan aan spellen zoals b.v. Assasin Creed, COD, Skyrim etc.
•Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is max.€800.
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb op het moment een 27" Samsung monitor die ik blijf gebruiken.
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hieronder heb ik een lijstje opgesteld waar ik graag jullie áanbevelingen over wil hebben.
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
nee.
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik ben op zoek naar een m.n. stille desktop-pc die niet supergroot is.
Mijn 'oude' pc is alweer ruim 4 jaar oud dus vindt ik het tijd voor iets nieuws.
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Uiteraard het huis, tuin en keukenwerk (internetten, sociale media, filmpjes bekijken, etc). De nadruk ligt toch m.n.op het gebruik van de laatste versies van de fotobewerkingssoftware Lightroom en Photoshop waarbij ik met grote RAW-bestanden werk. Daarnaast doe ik ook nog een klein beetje met videobewerking. Verder wil ik en mijn dochters de pc ook gaan gebruiken voor gamen. Ik denk dan aan spellen zoals b.v. Assasin Creed, COD, Skyrim etc.
•Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is max.€800.
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb op het moment een 27" Samsung monitor die ik blijf gebruiken.
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hieronder heb ik een lijstje opgesteld waar ik graag jullie áanbevelingen over wil hebben.
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
nee.
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik ben op zoek naar een m.n. stille desktop-pc die niet supergroot is.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 179,99 | € 179,99 |
| 1 | Asus B85M-E | € 63,90 | € 63,90 |
| 1 | MSI GeForce GTX 660 Gaming | € 150,98 | € 150,98 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,90 | € 46,90 |
| 1 | Fractal Design Define Mini | € 74,98 | € 74,98 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 60,- | € 60,- |
| 1 | Seasonic G-Serie 450Watt | € 65,99 | € 65,99 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 129,- | € 129,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 794,69 | |