[iOS] Interface in HTML

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Butcha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 18:05
mods, als ie naar dev moet, be my guest

Voor support doeleinden ben ik op zoek naar de HTML versie van IOS (specifiek het "Settings" gedeelte), die ik door kan klikken. Dus dat ik de hele settings app van ios zie als webpage en er op kan klikken en op die manier de interface simuleer.

Weet iemand of er zoiets is?

Of moet ik zelf maar in de weer met screenshots (ik kom alleen maar dev kits tegen als ik zoek op "IOS html interface" e.d.)

Compromises are for the weak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:35

talin

ES-MA

die heb ik volgens mij wel eens gezien maar dat zal al wel weer van iOS6 zijn geweest, van iOS7 nog niet tegengekomen.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Butcha
Enig idee nog waar je die hebt gezien, of terecht bent gekomen? Want mijn search terms kom ik niet echt veel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:35

talin

ES-MA

Tha_Butcha schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:07:
Enig idee nog waar je die hebt gezien, of terecht bent gekomen? Want mijn search terms kom ik niet echt veel verder.
was een of ander artikel dat iemand de gehele instellingen van iOS had uitgeschreven.

ik zal eens zoeken.

heb nu 50 pagina's van http://forum.iculture.nl/...dingen:Wiki-Handleidingen door zitten spitten maar geen resultaat.

was een bericht in de trent van: blabla heeft een iOS breakdown gedaan van alle instellingen.

[ Voor 24% gewijzigd door talin op 05-03-2014 15:13 ]

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Butcha
thanks. Heb wel dit gevonden, maar dat is IOS 5 : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Had je deze al gevonden: help.apple.com/ipad/5/interface ? (Ios5)
Pagina: 1