mijn locatie instellen

Pagina: 1
Acties:
  • 552 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manyac
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05 19:41
Bij de V&A advertenties kloppen de afstanden (tot de verkoper) niet.

In mijn profiel staat mijn locatie ingesteld op Utrecht. In de lijst op bijv. pricewatch: LG Nexus 5 16GB Zwart woont is Amsterdam 2 km, terwijl Maarssen, dat aan Utrecht vast zit, 29 km is.

Ik heb hiervoor in Amsterdam en Almere gewoond. Het lijkt dus alsof tweakers nog steeds denkt dat ik in Amsterdam zit. Ook nogmaals mijn profiel bijwerken helpt niet. Op het forum kon ik hier verder ook weinig over vinden. Moet ik mijn locatie ook ergens anders opgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:37

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Volgens mij kan je in dat vakje Locatie en Afstand zelf een andere plaats opgeven, en deze onthoudt de pricewatch dan. Ik verwacht dat dat ook gekoppeld is aan je V&A afstand, maar dat weet ik niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manyac
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05 19:41
Ik had helemaal over dat vakje heen gekeken, zelfs na je hint. Dat is 'm inderdaad.

Ik dacht eerst dat tweakers mogelijk naar mijn IP adres kijkt, want op een andere PC, met een heel ander IP, ging het wel goed... Bij inloggen kan je ook je lokatie opgeven, maar dat is het dus ook niet.

Bij het bijwerken van je lokatie in je profiel wordt dan dus ws je V&A lokatie niet bijgewerkt. Aan de ene kant logisch, dat dit gescheiden is, maar aan de andere kant wel een beetje verwarrend.

[ Voor 91% gewijzigd door manyac op 04-03-2014 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:47
Afgehandeld. :)

Dit topic is gesloten.