Toon posts:

Geen internationale shipping op shop Amazon.com?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer iets te bestellen op Amazon.com, maar ik zie werkelijk nergens waar ik kan aanvinken of men het product naar Nederland wil versturen en zoja voor welke prijs. Wel heb ik Amazon Global Eligble aangevinkt bij het scherm waar je je zoekresultaten ziet, maar toch verzend partij 1 en 2 op de screenshot niet naar Nederland. Wat zie ik over het hoofd?

Had deze order al eerder geplaatst maar die is om vage redenen gecanceled (terwijl ik wel 20 euro verzendkosten had betaald)

Afbeeldingslocatie: http://plaatjesdump.nl/upload/b2528a1e6119667cb2dc330673212654.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 13:25
Als er bij de verkoper alleen 'domestic shipping rates' staat, versturen ze niet internationaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar hoe kan het dan dat ze mijn order cancelen terwijl er wel international shipping bij vermeld stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klik er weer een aan van Wholesale Outlet die international shipping doet:

We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:28

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 21:26:
Maar hoe kan het dan dat ze mijn order cancelen terwijl er wel international shipping bij vermeld stond?
Wat zij Amazon toen je dat aan ze vroeg? Het Shopping Forum is geen vervanging of verlengstuk van de klantenservice en dit lijkt me bij uitstek een vraag die zij beter kunnen beantwoorden dan welke tweaker dan ook (bij gebrek aan glazen bol).

Ik laat dit topic even open voor tips over shipping, maar zoals je al vaker verteld is: wat meer eigen inzet wordt erg op prijs gesteld hier. En als je wat aan je post wilt toevoegen gebruik dan de edit knop, in plaats van meerdere keren na elkaar te reageren. Thanks :)

[ Voor 17% gewijzigd door Orion84 op 03-03-2014 21:34 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ze zouden reageren had ik dit topic niet geopend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 21:34:
Als ze zouden reageren had ik dit topic niet geopend ;)
En hoe lang heb je ze de kans gegeven om te reageren?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
2-3 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, een topic hier gaat daar geen verandering in brengen. Je zult toch gewoon geduld moeten hebben.

Ik heb de topictitel aangepast, jouw versie bevatte geen echte informatie.

[ Voor 28% gewijzigd door gambieter op 04-03-2014 00:31 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Terwijl het simpel is ;)

Je kan tegenwoordig lang niet alles meer bestellen op amazon.com en het buiten de US laten versturen.

Maar deze link:
http://www.amazon.com/Int...g-Direct/b?node=230659011
geeft alle producten weer die internationaal verstuurd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeker als amazon het niet zelf verkoopt, is internationale verzending bijna nooit mogelijk. Ook via amazon.co.uk lukt het niet. Is gewoon bedrijfs policy van de betreffende retailers. En met retouren etc kan ik me dat ook wel voorstellen. En een mail sturen of het nu voor deze 1e keer kan gaan ze niet op in, die krijgen ze waarschijnlijk tientallen keren per dag.

Je kan op ebay wel even zoeken, daar staan er genoeg http://www.ebay.de/itm/281277755356
Pagina: 1