cdr audio

Pagina: 1
Acties:

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-04 12:52

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Topicstarter
ik liep laatst door de afdeling cdr's van m'n lokale elektroboer (mediamarkt a'dam z-o ;) ) toen mijn oog viel op het rekje met 'audio cdroms' ik schrok me dood toen ik die prijzen zag, 55 piek voor een setje van 10 cdr's!! en dan nog maar 74 minuten ook!! even sloeg de schrik me om het hart; zouden dit die nieuwe prijsverhogingen zijn? ik dacht namelijk eerst dat het 'gewone' cdr's waren.... gelukkig kwam ik een verdieping hoger bij de pc afdeling terecht, 10 fuji 80 min cd's voor 22.90, scheelt toch een boel zou ik zeggen :D

nu is mijn vraag, welke boerenmongool gaat er van die audio cd's kopen? omdat ze niet beter weten en zo'n philips cd recorder hebben (waar volgens mij ook 'gewone' cdr's in passen?) of gewoon omdat ze te lui zijn om naar de 1e verdieping te lopen en toch geld zat hebben? :o

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

ze schijnen beter te zijn voor audio. dus als je hele dure geluidsapparatuur heb, schijn je het verschil te horen. ik hoor het niet.

Verwijderd

in de meeste audiotoasters passen alleen audio-cdr... :(

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Op vrijdag 08 juni 2001 20:44 schreef Ener-G het volgende:
waar volgens mij ook 'gewone' cdr's in passen
Het past idd maar werkt echter niet.

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-04 12:52

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Topicstarter
ahaa hm volgende vraag> wie heeft er zo'n ding aangeschaft dan :D

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Het is niet mogelijk een gewone cd-recordable in een audioset cd-recorder te gebruiken. Ik vraag me af of het omgekeerde mogelijk is. Kun je een audio-cdr met een computer cd-recorder beschrijven en lezen ?

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-04 13:37

Tjark

DON'T PANIC

als het goed is wel.

Bij sommige audiotoasters kon je een truukje uithalen: audio cdr erin, wed er gelezen dat het een audio cdr was, dan zelf het laadje open pielen en een cdr erin leggen.

Wie zo'n ding gekocht heeft?
Geen idee. Iemand die een beetje zinnig is koopt een 'low budget' pc-tje en kan dan ook nog een beetje internetten en branden.

*insert signature here

Verwijderd

Bedankt voor je reactie, TjarkVerhoeven. Ik kan gratis een audio-cdr ophalen en dat ga ik nu ook doen.

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-04 14:48
Op maandag 15 april 2002 19:35 schreef Welles het volgende:
Het is niet mogelijk een gewone cd-recordable in een audioset cd-recorder te gebruiken.
Poep, met een modificatie in de hifi(voor de duidelijkheid)-brander kan het gewoon. Bij een Marantz cd-recorder kan het.

no comment

Pagina: 1