"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
ze schijnen beter te zijn voor audio. dus als je hele dure geluidsapparatuur heb, schijn je het verschil te horen. ik hoor het niet.
Het past idd maar werkt echter niet.Op vrijdag 08 juni 2001 20:44 schreef Ener-G het volgende:
waar volgens mij ook 'gewone' cdr's in passen
ahaa hm volgende vraag> wie heeft er zo'n ding aangeschaft dan
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Het is niet mogelijk een gewone cd-recordable in een audioset cd-recorder te gebruiken. Ik vraag me af of het omgekeerde mogelijk is. Kun je een audio-cdr met een computer cd-recorder beschrijven en lezen ?
als het goed is wel.
Bij sommige audiotoasters kon je een truukje uithalen: audio cdr erin, wed er gelezen dat het een audio cdr was, dan zelf het laadje open pielen en een cdr erin leggen.
Wie zo'n ding gekocht heeft?
Geen idee. Iemand die een beetje zinnig is koopt een 'low budget' pc-tje en kan dan ook nog een beetje internetten en branden.
Bij sommige audiotoasters kon je een truukje uithalen: audio cdr erin, wed er gelezen dat het een audio cdr was, dan zelf het laadje open pielen en een cdr erin leggen.
Wie zo'n ding gekocht heeft?
Geen idee. Iemand die een beetje zinnig is koopt een 'low budget' pc-tje en kan dan ook nog een beetje internetten en branden.
*insert signature here
Verwijderd
Bedankt voor je reactie, TjarkVerhoeven. Ik kan gratis een audio-cdr ophalen en dat ga ik nu ook doen.
Poep, met een modificatie in de hifi(voor de duidelijkheid)-brander kan het gewoon. Bij een Marantz cd-recorder kan het.Op maandag 15 april 2002 19:35 schreef Welles het volgende:
Het is niet mogelijk een gewone cd-recordable in een audioset cd-recorder te gebruiken.
no comment
Pagina: 1