12 voudig stekkerblok gezocht zonder draad

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-10 15:07
Het vervelende waar ik mee zit is dat mijn scherm en apparatuur eromheen de eigenschap heeft om zo´n irritante stekker te hebben. Zolang die stekker niet in een stopcontact met spanning wordt gestopt weigert het apparaat dienst. Aangezien ik wel ermee werken wil heb ik in de tussentijd keurig een stekkerblok gemaakt 6 voudig en ik bemerk dat dit te weinig is omdat ik nog een stekkerblokje erop heb aangesloten.

Aangezien ik een beetje de draden wil ordenen zoek ik een stekkerblok/ doos waar 12 stekker ingestoken kunnen worden. De draad heb ik echter al liggen (afstand tot muur stopcontact is ongeveer 5 meter en is vrij dik draad 3 aderig). Weet iemand waar een zelf monteerbaar stekkerblok is te krijgen die 12 voudig is (op minst 10 nodig). Of een nieuw stekkerblok met dan minimaal 5 meter draad (ik zie ze telkens tot 3 meter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of schroef er 2 op een plankje .. 12 zal wel lastig worden
(10 bestaat wel)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2014 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-09 05:58

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Conrad heeft wel dozen van 12. http://www.conrad.nl/ce/n...x01124301-Grijs-Antraciet

Had google ook gewoon voor je gevonden trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Mystic Spirit schreef op maandag 03 maart 2014 @ 17:40:
Conrad heeft wel dozen van 12. http://www.conrad.nl/ce/n...x01124301-Grijs-Antraciet

Had google ook gewoon voor je gevonden trouwens...
45€ 8)7

Had met Sinterklaas en kerst destijds ook even gekeken voor lijstjes en zo. Vond er nog redelijk wat met 10 stuks incl. kinderbeveiliging en aan/uit knop.

Inderdaad eventjes zoeken maar in de prijsregio 20-25€ is er nog prima te vinden.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
@Mystic Spirit denk dat je even gemist hebt dat ik al een draad heb en dus zelf wil monteren. Een met draad kan ook maar dan heb ik zoals getypt iets meer nodig dan 1,5M

@Treu Wil je voorbeeld geven? Ik vind ze telkens met draad van 1,5 a 3 meter max en die dozen kun je niet open schroeven telkens.

@Fish. Mooie. Jammer dat het 19 inch bouw is. Heb je ook nog normaal rechttoe model? Een rechttoe model kun je makkelijker wegwerken.

Zelf maken is natuurlijk een optie maar dat wilde ik eigenlijk niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Cave_Boy op 03-03-2014 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-09 05:58

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Cave_Boy schreef op maandag 03 maart 2014 @ 17:50:
@Mystic Spirit denk dat je even gemist hebt dat ik al een draad heb en dus zelf wil monteren. Een met draad kan ook maar dan heb ik zoals getypt iets meer nodig dan 1,5M

@Treu Wil je voorbeeld geven? Ik vind ze telkens met draad van 1,5 a 3 meter max en die dozen kun je niet open schroeven telkens.

@Fish. Mooie. Jammer dat het 19 inch bouw is. Heb je ook nog normaal rechttoe model? Een rechttoe model kun je makkelijker wegwerken.

Zelf maken is natuurlijk een optie maar dat wilde ik eigenlijk niet.
Had ik niet gemist. Die dingen kunnen uit elkaar en dan "tweak" je je eigen draad eraan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
En die hebben allemaal een eigen draad en ze zijn wel geschroefd en mooi stevig model maar wel van die schroeven die je niet los kan halen en anders past het niet inelkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Ik zie nog steeds niet waarom je niet naar de Gamma/Praxis/Hubo gaat om een 3-voudig stekkerblok met 5 meter snoer en 3 6-voudige stekkerblokkjes met 1 meter snoer te kopen. Ben je voor minder dan een tientje klaar en heb je 18 outlets

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
Brahiewahiewa schreef op maandag 03 maart 2014 @ 17:56:
Ik zie nog steeds niet waarom je niet naar de Gamma/Praxis/Hubo gaat om een 3-voudig stekkerblok met 5 meter snoer en 3 6-voudige stekkerblokkjes met 1 meter snoer te kopen. Ben je voor minder dan een tientje klaar en heb je 18 outlets
Ik heb geleerd dat je zo min mogelijk stekkerblokken moet hebben op een stopcontact. Nu weet ik dat 12 voudig ook niet ideaal is maar wat erop draait is pakweg totaal net 300watt a 400watt.

Wilde ook een wat deftigere oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

2 stekkerdozen is net ééntje meer dan zo min mogelijk. Er zit nog wel wat rek in hoor.

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
Ja vermoed dat ik me erbij moet neerleggen maar snap het niet je vind wel 12 voudige stekkerdozen maar dan alleen met draad niet zonder draad (dus zelf montage). 10 voudig vind ik ook al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:46

McGryphon

Veul vrouwkes!

Je kan het natuurlijk ook makkelijk zelf in elkaar meubelen met een paar plankjes en een handvol wandcontactdozen :P

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 19:32

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

http://www.kabeltje.com/luxe-10-weg-tafelcontactdoos

10 stopcontacten, 10 meter snoer, € 38,95

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Cave_Boy schreef op maandag 03 maart 2014 @ 18:03:
Ja vermoed dat ik me erbij moet neerleggen maar snap het niet je vind wel 12 voudige stekkerdozen maar dan alleen met draad niet zonder draad (dus zelf montage). 10 voudig vind ik ook al niet.
Je hebt bij diezelfde bouwmarkt, ook modulaire (plint) stekkerdozen systemen; een basisframe van 7,5 cm bij 1 of 2 meter waar je vervolgens stopcontacten, schakelaars, rj11/rj45 contactjes en een 220V ingang voor kunt kopen. Ik heb zo wel eens een 10-voudig stekkerblok gerealisseerd

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:46

McGryphon

Veul vrouwkes!

Brahiewahiewa schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 19:00:
[...]

Je hebt bij diezelfde bouwmarkt, ook modulaire (plint) stekkerdozen systemen; een basisframe van 7,5 cm bij 1 of 2 meter waar je vervolgens stopcontacten, schakelaars, rj11/rj45 contactjes en een 220V ingang voor kunt kopen. Ik heb zo wel eens een 10-voudig stekkerblok gerealisseerd
Dit. Nog makkelijker dan mijn optie, net zo veelzijdig, en geschikt voor significant grotere stromen dan het gemiddelde cheap-ass stekkerblok.

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Pagina: 1