Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Opzoek naar Cryptocurrency devs

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views

• onscreen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-10-2022
Beste Tweakers,

Ik ben bezig met een project te lanceren in nederland waarvoor ik cryptocurrency developers nodig heb. Omdat ik graag alleen met nederlanders wil werken en het echt bedoeld is voor nederlanders ben ik via deze weg opzoek naar geintresseerde die mij kunnen en willen helpen. Je zult waarschijnlijk denken dat het hier gaat om " weer " een cryptocurrency maar het concept is uniek en erg interessant.

Ik wil er nog niet teveel over weggeven maar specifiek ben ik opzoek naar developers die het volgende kunnen maken:
  • Cryptocurrency netwerk booten, aanpassingen maken
  • Wallet maken
  • App maken
Mocht jij mee willen werken aan een heerlijk concept en wellicht een gamechanger in de markt dan hoor ik graag van je!

• rickiii
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10 12:56
Topic gesloten wegens Het algemeen beleid

Zie de volgende paragraaf:
Spam en werving

Oftewel: Het ongewenst reclame maken voor:
  1. Dienst(verlening).
  2. Websites, inclusief sitechecks.
  3. Evenementen.
  4. Vragen naar (betaalde) hulp buiten het forum om.
  5. Referals in URLs opnemen.
Alle andere dingen die onder de noemer 'spam' vallen.
Je kan natuurlijk altijd een link in het homepageveld in je profile invullen. Ook linkjes in je signature kunnen best, zolang je maar niet op een overdreven manier er aandacht voor vraagt. Let wel: ook in je homepageveld of in je signature zijn referallinks niet toegestaan. Een linkje mag je best plaatsen in een reactie, maar doe dat alleen als het relevant is voor de discussie, en niet bij het minste of geringste.
  • Voor sitechecks kun je onder bepaalde voorwaarden in het subforum Graphics terecht; zie daarvoor het plaatselijke beleid. Wanneer je je niet aan die voorwaarden kunt houden is het misschien maar beter als je een andere site zoekt voor je sitecheck.
  • Voor wervingsacties kun je terecht op Tweakers.net Jobs of andere speciaal daarvoor bedoelde sites.
  • Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep waarin je dat topic wil plaatsen. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic ruimte en aanleiding moet zijn voor discussie.
Denk je nu iets te hebben dat voor iedereen interessant maar wel 'spammerig' overkomt is kun je het beste even een moderator aanschieten, of een topic in Schop een Modje openen.

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Dit topic is gesloten.