Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:45
Hallo,

Ik ben lid van de NABV (Airsoft'bond'), nu kreeg ik vandaag een mail met het verzoek of ik de contributie voor 20 maart wil overmaken, want anders vervalt mijn lidmaatschap.

Ik vind het prima dat ik moet betalen, maar dit is de eerste keer dat ik hier een notificatie van ontvang en dan ook nog eens enkel per mail (voor hetzelfde geld gebruik ik dat adres niet meer).
En gezien hun goedkope instelling verwacht ik niet dat er een brief ligt.

De enige manier waarop ik had kunnen weten dat ik ergens aan moest voldoen was:
- Via de website
- Via Facebook
- Logisch nadenken (dus mijn verantwoordelijkheid)

Ik kan het geld prima missen, maar het wordt nu even een principe kwestie. Ik zou graag willen weten hoe mijn rechten hier in zijn.
Dergelijke instanties mogen naar mijn idee niet van mij verlangen dat bij een eerste notificatie binnen een maand (3 weken in dit geval) kan betalen. Ik ga er van uit dat ik op z'n minst recht heb op een fatsoenlijk betalingstermijn en al dan niet een herhaling bij het nalaten van een betaling.

Hoe zit dat precies? Het is meer dan de 'gebruikelijke' 14 dagen, maar niet iedereen heeft aan het begin van de maand even 80 euro liggen (of hoeveel het ook is).

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:38

Wokschotel

Op 6 wielen

Okay. Je weet dat je moet betalen, je vind het okay, je hebt het geld en het is meer dan de 14 dagen je zelf als gebruikelijk ziet. Wat is in hemelsnaam het probleem?

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dat vroeg ik me ook al af...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:38
Net zoals op mijn werk (onderwijs studenten etc), je moet zorgen dat je gegevens bij hen bekend zijn.
Dus als je dat mailadres niet meer zou gebruiken, dan is het aan jou om dit daar te laten wijzigen.
Of ze ergens aangeven dat je per mail je rekeningen krijgt, dat zou je uit moeten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:46

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Ik snap het probleem ook niet zo. Het is jouw verantwoordelijk dat als (adres)gegevens wijzigen, je de juiste instanties/verenigingen daarvan op de hoogte stelt.

Je krijgt drie weken voordat je betaald moet hebben netjes een herinnering, wat is nu het hele probleem en de principekwestie waar je het over hebt? Je vind die termijn te kort?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist door logisch nadenken dat ik het verschuldigd was + ik heb het geld ook + het gaat me om het principe = kots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Van m'n hoster en m'n golfclub krijg ik ook alleen herinneringen e.d. via de mail. Wat is het probleem? Scheelt weer dooie bomen.
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:45:
Ik wist door logisch nadenken dat ik het verschuldigd was + ik heb het geld ook + het gaat me om het principe = kots.
En dat.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

betaal gewoon en huil niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Dit loopt uit op een hoop gerant en weinig constructiefs. Daarom gaat dit topic dicht.

Tip: zeg je lidmaatschap op, dat voorkomt een hoop frustraties.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.