Ik heb een WTX 8500 case van Addtronics en er zit een 400Watt voeding bij en er kunnen heel wat case fannen in de case 3x 92*92mm + 1x 80*80 aan de voorzijde en 4x 80*80 aan de achterkant plus 1x 80*80 ergens bovenin.
Komt er straks in die kast een cd-rom + rewriter + DvD + FloppyDrive en een aantal Harddisk's en op de processor komt zo'n Alpha koeler waarop ook nog eens twee Delta fannen zitten.60*60
Die komen dan geloof ik op het mobo (BE6 II).
En laterz nog een Peltiertje erop.
Er zit aan de voeding echt wel een berg stekkers maar ik geloof niet dat ik alles zo aan kan sluiten hoe doen jullie dat met al die case fannen? zijn ze geschakkeld met elkaar of gebruiken jullie een extra voeding
buiten de kast om.
Het lijkt mij dat als je de normale interne
devices heb aangesloten je niet nog eens een stuk of negen stekkers over hebt om je wind molentjes van spanning te voorzien.
Wie weet de mooiste manier om alles netjes
draaiende te krijgen.
Oh ja er zitten ook wielen bij voor onder de kast gelukkig zijn ze uitgerust met remmen
Komt er straks in die kast een cd-rom + rewriter + DvD + FloppyDrive en een aantal Harddisk's en op de processor komt zo'n Alpha koeler waarop ook nog eens twee Delta fannen zitten.60*60
Die komen dan geloof ik op het mobo (BE6 II).
En laterz nog een Peltiertje erop.
Er zit aan de voeding echt wel een berg stekkers maar ik geloof niet dat ik alles zo aan kan sluiten hoe doen jullie dat met al die case fannen? zijn ze geschakkeld met elkaar of gebruiken jullie een extra voeding
buiten de kast om.
Het lijkt mij dat als je de normale interne
devices heb aangesloten je niet nog eens een stuk of negen stekkers over hebt om je wind molentjes van spanning te voorzien.
Wie weet de mooiste manier om alles netjes
draaiende te krijgen.
Oh ja er zitten ook wielen bij voor onder de kast gelukkig zijn ze uitgerust met remmen