Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kabel tester en Netwerk analyzer voor smartphones

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers! Ons bedrijf Pockethernet heeft een kabel tester en ethernet netwerk analyzer ontwikkeld voor smartphones. Het apparaatje, Pockethernet, werkt via bluetooth met je smartphone.

We zijn inmiddels ons crowdfunding doel van $50.000 ruim gepasseerd, en zijn nu buiten Android om ook bezig met de ontwikkeling van een iOS app.

Aangezien er veel feedback kwam op dit nieuws artikel op tweakers, zijn we wel benieuwd naar meer feedback.

- Wat vinden jullie in het algemeen van het apparaat?
- Welke features zouden jullie in de toekomst graag zien?

Pockethernet is the first smartphone connected Ethernet cable and network tester that is affordable and fits into your pocket.

De belangrijkste features:
  • Wiremap including shield
  • TDR-based, single ended length measurement and fault locating
  • Voltage detection
  • PoE supply detectionMeasure the presence and voltage of Power over Ethernet, to ensure proper power supply of your PoE devices.
  • Legacy PoE device detection
  • Cable toner with customizable tones
  • Bit error rate test (10/100/1000)
  • Port blinker
  • Link speed and duplex identification (10/100/1000)
  • Link establishment test (10/100/1000)
  • DHCP, DNS, Ping, Traceroute tests (10/100)
  • Netscan, traffic detection (10/100)
  • PDF report generation
  • Send report via email
meer infos: http://indiegogo.pockethernet.com

• moppentappers
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-11 23:46
Ik heb er ook al een gepleged, het zou handig zijn als je ook zou kunnen zien of STP aan staat op een poort, er een rogue DHCP server actief is, mogelijkheid om een tasje oid erbij aan te schaffen, bij voorkeur een met riem of haakje zodat je deze aan je broek kunt hangen.

Ben echt benieuwd naar het eindresultaat, het zou me zeker veel tijd kunnen schelen in het opsporen van kabelproblemen.

• PerfectPC
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-10 16:54
mochten er een paar certification tests in zitten zou het natuurlijk nog aantrekkelijker zijn... (NEXT, FEXT, PSNEXT, I/R loss, ...)
zie Wikipedia: Copper cable certification voor een lijst van tests voor TIA en ISO certificatie

[ Voor 38% gewijzigd door PerfectPC op 03-03-2014 17:35 ]

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:36
Even dit topic gebruiken, misschien is er nog iemand.
Is er hier nog iemand die de Pockethernet gebruikt en wat zijn de ervaringen tot nu toe?
Ik ben op zoek naar een netwerktester waar ik oa ook nog mee kan pingen en dhcp kan opvragen.
Vanaf 5 oktober komt er een update van de app en vanaf die datum kan je ook de nieuwe Pockethnet pre-orderen Vandaar mijn vraag.

Ondertussen al een Pockethernet aangeschaft.

[ Voor 21% gewijzigd door mike123 op 06-11-2016 21:57 ]