Toon posts:

iPad niet meer te herstellen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iPad 4 (A1460) proberen te updaten nar iOS7 maar in het midden is die gestopt. Nu staat die continue in herstel modus maar als je wilt herstellen naar fabrieksinstellingen in iTunes krijg je Error 1 te zien na 10 minuten. Einde van log file:

[08:45:37.0746] Failure Description:
[08:45:37.0746] Depth:0 Error:AMRestorePerformRestoreModeRestoreWithError failed with error: 1
[08:45:37.0746] Depth:1 Error:The operation couldn\U2019t be completed. (AMRestoreErrorDomain error 1 - Failed to handle baseband update status message)

Heb al wat gegoogled en herstellen geprobeerd zonder SIM kaart maar niets helpt. Iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Bij een iPad van een familielid ook iets dergelijks meegemaakt, echter door met de aan&uit knop + home knop tegelijk inhouden een reset uit te voeren was het mij gelukt om hem weer tot leven te wekken. http://www.hard-reset.org...eboot-ipad-with-easy-way/

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik reeds gedaan, is eigenlijk gewoon de recovery mode waar hij dan in gaat, maar daar gaat hij altijd in. Tijdens het herstellen naar fabrieksinstellingen dan in iTunes krijg ik bovenstaande fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:03
Dat heb ik ook wel eens gehad, wellicht niet precies zoals jij het hebt en alweer lang geleden (eerste iPod Touch). Die iPod wilde met geen mogelijkheid herstellen en bleef in die recovery mode staan. Uiteindelijk aan een andere computer gehangen en toen ging het wel.

Niet zo lang geleden een keer gehad dat een Windows-gebruiker zijn iPhone niet meer hersteld kreeg, maar even aan mijn iMac gehangen en het herstellen lukte weer.

Werk je op Windows? iTunes en alle overige Apple software de-installeren en opnieuw installeren wil ook wel eens helpen.

[ Voor 7% gewijzigd door driedees op 03-03-2014 10:17 ]

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is inderdaad met een Windows computer. Heb net geprobeerd met mijn Macbook maar zelfde problemen.

De .ispw file downloaden en met shift+klik herstellen lukt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 15:37

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:10:
Heb ik reeds gedaan, is eigenlijk gewoon de recovery mode waar hij dan in gaat, maar daar gaat hij altijd in. Tijdens het herstellen naar fabrieksinstellingen dan in iTunes krijg ik bovenstaande fout.
Recovery mode en DFU mode zijn twee verschillende dingen. In recovery mode krijg je de stekker en het itunes logo te zien. In DFU mode blijft het scherm helemaal zwart.

Wellicht dacht je dat je in DFU mode zat, maar is dit niet gelukt. De volgende YouTube video laat zien hoe je een iPad in DFU mode krijgt:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=x6FSHAp6fvk&noredirect=1]

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, bij DFU mode is het scherm zwart en heb deze mode ook al meermaals geprobeerd. Aangezien hij altijd vastloopt op 'baseband' in de log files zou het een hardware probleem met de radio kunnen zijn. Even de garantie checken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:03
Dat is balen Tha Render, zo heb ik het nog niet meegemaakt bij iOS-devices. Hopelijk heb je succes met aanspraak maken op garantie.

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Pagina: 1