PW ventilatoren verdwijnen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-10 00:12

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Er is een vreemd probleem, namelijk dat als je wat aanpast bij de rotatiesnelheid van de fan en hem vervolgens terug zet naar alle fans dat sommige fans niet meer erin voorkomen.

Neem bijv. de: pricewatch: Thermalright X-Silent 140MM, 140mm

Met alleen 140mm aan kan je hem zien: http://tweakers.net/categ...IVsnI0MJMSUcpN7ECxqmtrQUA

Vervolgens passen we wat aan:
http://tweakers.net/categ...VUTI1MUaoMEBIGxsYKNXW1gIA

Dan zetten we de rotatiesnelheid (min) terug naar 5000 (helemaal rechts) en kunnen jullie hem nog terug vinden?
http://tweakers.net/categ...TI1MUaoMIBLmxoYGCjV1tYCAA

Het heeft er denk ik mee te maken dat er geen minimum rotatiesnelheid voor de fan is opgegeven. Maar het is wel vreemd dat de fan niet meer terugkomt als je het bereik maximaliseert.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:03

D4NG3R

kiwi

:)

Dit lijkt mij te komen doordat er geen minimale rotatiesnelheid is opgegeven, de database komt geen waarde tegen en zal deze dus ook niet weergeven.

Aangezien fans altijd een minimum rotatiesnelheid hebben (Ze beginnen gewoonweg niet te draaien onder een bepaald voltage) vind ik dit een betere keuze als het wel weergeven van zulke fans (Waarvan dus niet zeker is of deze wel op die snelheid kunnen draaien). Aangezien een gebruiker mogelijk tot kopen overgaat onder de aanname dat deze zo langzaam kan draaien.

(Al mag ik aannemen dat de mensen welke daadwerkelijk naar rotatiesnelheid kijken er wat meer verstand van hebben als de gemiddelde gebruiker; en dus ook op de website van de fabrikant kijken :P )

[ Voor 26% gewijzigd door D4NG3R op 03-03-2014 01:23 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
D4NG3R schreef op maandag 03 maart 2014 @ 01:20:
Dit lijkt mij te komen doordat er geen minimale rotatiesnelheid is opgegeven, de database komt geen waarde tegen en zal deze dus ook niet weergeven.

Aangezien fans altijd een minimum rotatiesnelheid hebben (Ze beginnen gewoonweg niet te draaien onder een bepaald voltage) vind ik dit een betere keuze als het wel weergeven van zulke fans (Waarvan dus niet zeker is of deze wel op die snelheid kunnen draaien). Aangezien een gebruiker mogelijk tot kopen overgaat onder de aanname dat deze zo langzaam kan draaien.

(Al mag ik aannemen dat de mensen welke daadwerkelijk naar rotatiesnelheid kijken er wat meer verstand van hebben als de gemiddelde gebruiker; en dus ook op de website van de fabrikant kijken :P )
Het gaat erom dat als je hem terug slide dat hij dan ineens niet meer te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:03

D4NG3R

kiwi

:)

De database blijft zoeken op de min waarde (0-5000) en aangezien deze er niet is blijft mijn verhaaltje het zelfde.

Dit neemt trouwens niet weg dat het wat vreemd is dat wanneer de waarde 0 is alle fans zonder opgegeven minimum niet terug komen in de lijst.

[ Voor 38% gewijzigd door D4NG3R op 03-03-2014 01:45 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
@t.net staff
Wordt er wat aan gedaan?
Want hetzelfde gebeurt ook bij de ipad air als je sorteert bij tablets en daar het ramgeheugen aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:16

crisp

Devver

Pixelated

In eerste instantie gaat het hier dus om ontbrekende specificaties lijkt me?

Dat je een filter niet kunt 'resetten' (of op een andere wijze weer inactief kan maken) nadat je 'm hebt gebruikt is een al langer bekende issue. Punt is dat we niet goed weten hoe we dat in de interface zouden moeten regelen. Dat is iets waar ze in Mooie Features eens over moeten gaan nadenken :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
crisp schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 00:34:

Dat je een filter niet kunt 'resetten' (of op een andere wijze weer inactief kan maken) nadat je 'm hebt gebruikt is een al langer bekende issue. Punt is dat we niet goed weten hoe we dat in de interface zouden moeten regelen. Dat is iets waar ze in Mooie Features eens over moeten gaan nadenken :)
Half, in de eerste plaats gaat het erom dat wanneer een slider wordt aangeraakt, alle producten zonder specificaties van die slider worden niet laten zien. Het maakt dan niet uit of je slider op de maximum range staat of niet.

Het zou zo moeten zijn dat wanneer de slider de maximum range bestrijkt alle items weer tevoorschijn moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Het probleem is dat technisch gezien '0' en 'niet ingevuld' twee verschillende dingen zijn.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:53

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
crisp schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 00:34:

Is het niet mogelijk een rood sluitkruisje bij elk gebruikt filter te zetten? Dan heb je een reset-knop per filter.

Daarnaast zou het misschien mogelijk moeten zijn om specs te initialiseren op een generieke standaardwaarde, zodat de 'nul - NULL'-verschillen veel minder zullen voorkomen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Dirk schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:35:
[...]

Is het niet mogelijk een rood sluitkruisje bij elk gebruikt filter te zetten? Dan heb je een reset-knop per filter.

Daarnaast zou het misschien mogelijk moeten zijn om specs te initialiseren op een generieke standaardwaarde, zodat de 'nul - NULL'-verschillen veel minder zullen voorkomen.
Ja, technisch zijn er wel dingen te bedenken, maar uiteindelijk is het aan ons product team om te bepalen hoe dat er uit moeten komen te zien ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
crisp schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:40:
[...]

Ja, technisch zijn er wel dingen te bedenken, maar uiteindelijk is het aan ons product team om te bepalen hoe dat er uit moeten komen te zien ;)
Dus... er wordt een ticket voor aangemaakt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Frozen schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:53:
[...]

Dus... er wordt een ticket voor aangemaakt? :)
Volgens mij is er al heel lang een ticket voor :P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dit is zeker een van die dingen dat geen prioriteit krijgt danwel heeft gekregen? :P

[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 07-03-2014 14:50 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1