Ervaringen / toekomst FaceTime Audio..?!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjm81
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-02 20:53
Mijn eerste ervaringen met FaceTime Audio zijn goed .
geluid kwaliteit was duidelijk en helder.
had een gesprek gevoerd van 1 uur en 42 minuten en data verbruik was 58mb.

Wat zijn de eerste ervaringen van de mede tweaerks over FaceTime audio?

Zou FaceTime audio het normale bellen kunnen vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Ik heb ook al een aantal keren geFacetimeaudiood (hmm daar moet nog een lekker klinkende term voor bedacht worden), en ook ik ben positief.

Geluidskwaliteit is aanmerkelijk beter dan bij "gewoon" bellen en er wordt "weinig" data verstookt.
Wellicht niet relevant in deze rubriek, maar op m'n iPhone merk ik wel dat FaceTime audio (of m'n provider?) slecht kan omgaan met het omschakelen van 4G naar 3G (als ik uit 4G bereik rij). Op dat moment verlies ik de Facetime-audioverbinding (overigens niet als ik gewoon bel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:21
leuke ontwikkeling. Onlangs ook eens facetime geprobeerd (geen audio maar video) en moet zeggen kwaliteit is echt prima, ik zou bijna zeggen nog beter dan een normaal audio gesprek per telefoon...

Om je vraag te beantwoorden of facetime het normale bellen zou kunnen vervangen. Ja zou kunnen maar zie dat niet zo snel gebeuren. Niet iedereen is over op data abonnementen want dat is dan toch wel de prio nr1 m dat bij iedereen te hebben.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjm81
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-02 20:53
Met het landelijk uitrollen van het 4G netwerk en met de maandelijkse opzegbare data abonnementen,
denk ik dat FaceTime audio beste een serious communicatiemiddel kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-02 19:34
Ik ben er ook zeer tevreden over, vooral om met mensen in het buitenland te bellen. Enige nadeel is dat het Apple-only is, als dit ook voor Android zou komen, dan zou FaceTime Audio het conventionele bellen kunnen bedreigen.

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro