mag weg
[ Voor 99% gewijzigd door Kobayagi op 01-11-2016 01:30 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Kobayagi op 01-11-2016 01:30 ]
Ik denk dat het wat teveel eer is om Belkin als een "merk" te omschrijven. Apple verkoopt die dingen omdat er aan een kabel van € 50 nu eenmaal meer te verdienen is dan aan een kabel van € 10. Maar Belkin is niet beter dan een modale budgetkabel.Kobayagi schreef op maandag 03 maart 2014 @ 00:26:
Is deze volgens jullie goed, of moet het echt een ''merk'' zijn als Belkin welke Apple online verkoopt voor €50...
Goed om te horen. Want ik snap echt niet dat er mensen zijn die €50 voor zo'n simpele kabel geven. Betekent niet dat je van dealextreme moet kopen... Tweede keer dat ik iets van daar koop en dat het gewoon prut is. Nooit meer dus.downtime schreef op maandag 03 maart 2014 @ 00:56:
[...]
Ik denk dat het wat teveel eer is om Belkin als een "merk" te omschrijven. Apple verkoopt die dingen omdat er aan een kabel van € 50 nu eenmaal meer te verdienen is dan aan een kabel van € 10. Maar Belkin is niet beter dan een modale budgetkabel.
Eerlijk gezegd weet ik dat niet 100% Het is wel, soms voel ik een raars als ik het aluminium van de laptop aanraak, geen stroomschok, maar iets in die richting. Heeft er wel mee te maken denk ik.
Inderdaad, niet geaard dus.Kobayagi schreef op maandag 03 maart 2014 @ 01:12:
[...]
Goed om te horen. Want ik snap echt niet dat er mensen zijn die €50 voor zo'n simpele kabel geven. Betekent niet dat je van dealextreme moet kopen... Tweede keer dat ik iets van daar koop en dat het gewoon prut is. Nooit meer dus.
[...]
Eerlijk gezegd weet ik dat niet 100% Het is wel, soms voel ik een raars als ik het aluminium van de laptop aanraak, geen stroomschok, maar iets in die richting. Heeft er wel mee te maken denk ik.
Maar wat heeft dit te maken met de lijnen die op mijn monitor verschijnen?
[ Voor 12% gewijzigd door Frozen op 03-03-2014 01:18 ]
Even getest, ik merk geen verschil. Heb het ook even met de laptop zonder stroom geprobeerd. De lijnen zijn er nog steeds. De laptop staat normaal altijd op stroom, dit stoort de batterij niet, deze is nog na 2,5 jaar nog 91% van zijn capaciteit.Frozen schreef op maandag 03 maart 2014 @ 01:15:
[...]
Inderdaad, niet geaard dus.
Aangezien dat ding van alu is, en alu goed geleidt en dit toevallig je kabel raakt dan kan je dit soort gekke dingen krijgen ja. m.b.v. kleine stroompjes wordt normaal via de aansluiting op je laptop data doorgegeven naar de tv.
Ga even met de bovenkant van je vinger langs je laptop terwijl je die gekke dingen ziet. Ik durf te wedden dat je het voelt ''trillen''
Die rgb-problemen door interlacing? Denk het nietfish schreef op maandag 03 maart 2014 @ 01:30:
Ziet er gewoon interlaced uit . dus geen 1080i maar 1080P gebruiken oid
en als je bron interlaced is .. stja ....
[ Voor 37% gewijzigd door Room42 op 03-03-2014 01:37 ]
Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Deze lijnen komen overal voor waar bewegingen op de monitor te zien zijn. Dus met alle video's, vlc, youtube wat dan ook.Room42 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 01:32:
[...]
Het lijkt meer een overactieve kleurcorrectie of color mapping. Heb je het met alle (type) video's? En alleen met video's of ook met afbeeldingen?
Heb je je monitor-instellingen én de grafische kaart-instellingen al eens naar factory default gezet?
[ Voor 19% gewijzigd door Kobayagi op 03-03-2014 01:54 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Kobayagi op 01-11-2016 01:31 ]
Idd
Ik denk dat de kabel soms gewoon goed werkt en op andere momenten niet. Kan toch?Room42 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 05:46:
Echt willekeurig? Dat kan natuurlijk niet!En als het probleem echt willekeurig was, heeft het vervangen van de kabel ook geen zin
[ Voor 128% gewijzigd door Kobayagi op 01-11-2016 01:31 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq