Toon posts:

Western Digital My Book Essential - 4TB

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

even een kort vraagje, bij de WD My Book 4 TB (pricewatch: WD My Book Essential 3.0 4TB Zwart) wordt altijd verwezen naar usb 3.0 aansluitingen.

Ik ben geintresseerd om deze aan te schaffen maar maak het iets uit als je hem aansluit op een usb 1.0 aansluiting. Buiten het feit dat hij dan langzamer data zal overbrengen. Geeft hij bij usb 1.0 problemen? of zal hij hier niet op werken?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Grt

Alex

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:02
Heb je gegoogled? dit lijkt me typisch iets wat je binnen 1 seconde op google kunt vinden... (en dan hoef je hier niet te wachten tot iemand dit toevallig leest die het meteen weet :)).
Ik denk dat het downwards compatible is en dat het dus geen problemen oplevert (behalve snelheidsverlies zoals je al erkende).

[ Voor 25% gewijzigd door JDillinger op 02-03-2014 23:52 ]

Verwijderd

Hoi Alexander,

Hier op GoT doen wij niet aan 'korte vraagjes'. Hier op GoT verwachten we eigen inzet en zelfredzaamheid. Je vraagt onze hulp alleen in als je er zelf écht niet meer uitkomt. Je toipcstart dient voorzien te zijn van informatie waaruit blijkt dat je voldoende eigen intiatief hebt getoond in een poging je probleem op te lossen of je vraag te beantwoorden.

In jouw geval lijkt daarvan geen sprake te zijn, daarom sluit ik je topic. Aan jou het vriendelijke verzoek een drempel in te bouwen bij het openen van een topic hier op GoT - we verwachten dan namelijk ook dat je je 'huiswerk' hebt gedaan.

Vriendelijke groet,
CiPHER 8)

Dit topic is gesloten.