Ik ben dus helemaal gek van Unreal T, en nu speel ik sins kort ook vaak online. Nu kom ik vaak in een game waar de shock rifel als enige wapen is, maar dan is het een rode, die een soort flammen schiet. Nu vind ik dat dus helemaal te gek, nu probeerde ik dat dus ook offline te krijgen, maar dan lukt het me niet. Ik kan wel shock arena krijgen, maar dan heb je de gewone shock rifle, en ik wil juist die rode. Hoe kan ik dat krijgen als ik offline speel tegen de pc??
Volgens mij moet je dat bij chaos UT inschakelen. het is een van die onderdelen daar... (bijvoorbeeld, je start een practice session, dan kun je extra dingen activeren zoals fat mode, relics, dat wapen dus etc etc
iemand was me voor...:)
iemand was me voor...:)
ow?? het lukt niet, kan het niet vinden. Kan iemand ff precies vertellen wat ik moet doen. Ik heb versie 4.36 en de bonuspack heb ik ook geinstalleerd!
Gewoon een practice mode kiezen, dan kan je bij 1 van de tabbladen die je dan krijgt mutators(gewoon een knop met mutators) instellen. In het venster dat je dan krijgt moet je instagib dubbelklikken, zodat die verhuist in het venster. Daarna het venster mutators sluiten en een spel starten. Enjoy
What a fine day for Science! | Specs
Verwijderd
het is echt heel simpel:
je gaat naar game-> practice-session daar druk je op-> komt er een scherm en daar staat een knop Mutators daar druk je op-> komt er weer een schermpje met links allemaal mutators en daar staat ook instsGib tussen, daar klik je op en hij gaat naar de rechterkant
en dan maar lekkur fraggen, eitje toch?
je gaat naar game-> practice-session daar druk je op-> komt er een scherm en daar staat een knop Mutators daar druk je op-> komt er weer een schermpje met links allemaal mutators en daar staat ook instsGib tussen, daar klik je op en hij gaat naar de rechterkant
en dan maar lekkur fraggen, eitje toch?
ik heb een beetje het idee dat de echte diehard ut scene dood is
toen het spel net uit was heb ik echt een jaar die hard ge UT-ed, VEEL vrienden gemaakt, gelachen. Echt ik heb zo'n goeie memories aan dat spel, ik heb zelfs geleerd hoe ik levels kon maken, ben ik ook eventjes 1.5 jaar aan bezig geweest.
UT...Geweldig...Will never forget you..
maar nu wacht ik op Unreal2
Maak je niet de vergissing dat je denkt dat unreal2 de opvolger zal zijn voor UT.Op vrijdag 08 juni 2001 21:20 schreef AtomicShockwave het volgende:
ik heb een beetje het idee dat de echte diehard ut scene dood istoen het spel net uit was heb ik echt een jaar die hard ge UT-ed, VEEL vrienden gemaakt, gelachen. Echt ik heb zo'n goeie memories aan dat spel, ik heb zelfs geleerd hoe ik levels kon maken, ben ik ook eventjes 1.5 jaar aan bezig geweest.
Want dat is het dus niet.
Unreal2 is niet voor multiplayer.
Hmmm, lekker on-topic.Op vrijdag 08 juni 2001 21:20 schreef AtomicShockwave het volgende:
ik heb een beetje het idee dat de echte diehard ut scene dood istoen het spel net uit was heb ik echt een jaar die hard ge UT-ed, VEEL vrienden gemaakt, gelachen. Echt ik heb zo'n goeie memories aan dat spel, ik heb zelfs geleerd hoe ik levels kon maken, ben ik ook eventjes 1.5 jaar aan bezig geweest.
Ik snap trouwens niet waarom je dit zegt. Er zijn zoveel mensen die blaten dat de UT scene dood is. Volgens mij heb je het alleen maar mis. De diehard UT scene blijft juist. De mensen die raken uitgekeken gaan weg. En er komen uiteraard nieuwe bij.
Dat mensen dingen niet snappen hoeft toch niet te betekenen dat de UT scene dood gaat. Er zullen altijd newbies komen. En dat is maar goed ook. Ben je zelf ook geweest
Scene is niet dood maar wel flink verpest. Dat komt door de massaliteit, weinig respect voor spelers.
Dan zit je gewoon niet op de juiste servers.
Kijk de skynet servers, de meesten die daar komen zijn eikels (= veel aimbotters en andere zielige figuren)
Maar als je bijvoorbeeld naar een clanserver gaat, en daar een poosje blijft rondhangen dan leer je vanzelf iedereen kennen en dan heerst er wederzijds respect..
Kijk de skynet servers, de meesten die daar komen zijn eikels (= veel aimbotters en andere zielige figuren)
Maar als je bijvoorbeeld naar een clanserver gaat, en daar een poosje blijft rondhangen dan leer je vanzelf iedereen kennen en dan heerst er wederzijds respect..
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Verwijderd
gewoon op een [CSHP] server spelen... geen last van Aimbotters....
Als ik nog UT speel, dan speel ik veel [geintje]testicle ops[/geintje]
/me bedoeld gewoon Tacticle ops natuurlijk
Je moet gewoon spelen met de lui die je goed kent. Dan is het altijd wel fun. Public servers zijn idd vaak verpest 
Maar om nou de scene gelijk dood te noemen...
Maar om nou de scene gelijk dood te noemen...
Jammer genoeg zijn er al aimbots die CSHP omzeilen.Op zaterdag 09 juni 2001 01:59 schreef Yoozd het volgende:
En UT scene dood? Mmmm dat getuigd van kortzichtigheid
Je moet alleen niet op die newbie gaypoint servers spelen.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
Ik vind het nog prima hoor. Ik ben niet echt een DIE-HARD, maar Vermaak me nog prima. Ik heb een paar vaste server met dat chsp ofziets. en die zijn best leuk. Allemaal deck16][. Dat is mijn favoriet
yup hij snapt wat ik bedoelOp zaterdag 09 juni 2001 01:09 schreef raptorix het volgende:
Scene is niet dood maar wel flink verpest. Dat komt door de massaliteit, weinig respect voor spelers.
we gaan wel heel erg ver offtopic, maar ja, de ut scene is misschien niet dood, maar de gezelligheid is weg. als je nou een game wint is er misschien een persoon die GG (Good Game) zegt en de rest staat je uit te schelden. een jaar geleden was dit wel eventjes anders.
Zoals Rexomnium zei, het ligt eraan waar en met wie je speelt. Private fraggen is altijd fun. En er zijn ook servers met genoeg gerespecteerde spelers waar het ook altijd leuk is om te gaan gamen.Op zaterdag 09 juni 2001 13:12 schreef AtomicShockwave het volgende:
we gaan wel heel erg ver offtopic, maar ja, de ut scene is misschien niet dood, maar de gezelligheid is weg. als je nou een game wint is er misschien een persoon die GG (Good Game) zegt en de rest staat je uit te schelden. een jaar geleden was dit wel eventjes anders.
Op de meeste servers waar ik kom zegt bijna iedereen dat...Op zaterdag 09 juni 2001 13:12 schreef AtomicShockwave het volgende:
De meesten zijn aardig en vriendelijk tegenelkaar, behalve als je een *peep* camper bent, dan hoef je niet te rekenen op vriendelijkheid.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
nee ik ben geen camper, jeez, ik ben wel goed genoeg dat ik dat niet hoef te doen
Eindelijk!!! Nog iemand die Tactical Ops speelt!Op zaterdag 09 juni 2001 01:59 schreef Yoozd het volgende:
Ik wacht ook op unreal 2, mijn systeem is er al bijna klaar voorOp vrijdag 08 juni 2001 21:20 schreef AtomicShockwave het volgende:
Nou dan hoop ik dat Unreal 2 een stuk beter wordt dan Unreal zelf want daar vond ik niet zoveel aan
Echter... UT echt super is
Intel DC6420 | MSI P965 Neo | 2x1GB Nanya DDR2 800Mhz | Club3d 7800GT | Plextor 755A
Verwijderd
<offtopic>Op zaterdag 09 juni 2001 16:33 schreef Scavvy het volgende:
Nou dan hoop ik dat Unreal 2 een stuk beter wordt dan Unreal zelf want daar vond ik niet zoveel aan![]()
Moet je de Serpentine weapons eens proberen, ik weet alleen zo niet waar je die vandaan kunt halen.
</offtopic>
Ach we zijn toch al zoooo ver afgedwaaldOp zaterdag 09 juni 2001 16:44 schreef DEM het volgende:
[..]
<offtopic>
..
</offtopic>
Pagina: 1