Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

VLC Channels.conf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

IK heb VLC. Ik kan hiermee alle kanalen bekijken maar ik meot dan wel steeds de frequentoe ingeven en krijg dan alle zenders van die frequentie te zien. Oo kde gecodeerde en de radio zenders.

Nu weet ik dat het mogenlijk is om een channels.conf te maken maar ik vraag me af wat de syntax van zo een file is.

Ik heb de informatie van alle zenders dus ik hoeg ze neit meer te zoeken.

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Dutchcapper

• thunder7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:02

thunder7

houten vaas/schaal nodig?

Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2014 @ 22:22:
Ik heb VLC. ... Nu weet ik dat het mogenlijk is om een channels.conf te maken maar ik vraag me af wat de syntax van zo een file is.
Google al geprobeerd? https://www.google.nl/#q=vlc+channels.conf+example

[ Voor 22% gewijzigd door thunder7 op 03-03-2014 06:51 ]

hout-nerd - www.hetmooistehout.nl of www.houtenschalen.nl

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:26

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dit heeft weinig met NOS te maken en tik 'm daarom maar door naar CSA. Volgende keer beter kijken waar je topic hoort. Ook een tweede topic op de verkeerde plaats is niet de bedoeling.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Topicstarter
.

Heb ik zeker gedaan maar daar staangeen duidelijke voorbeelden van de syntax. altans ik heb ze niet kunnen vinden.

.

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:50
Hero of Time schreef op maandag 03 maart 2014 @ 08:30:
Dit heeft weinig met NOS te maken en tik 'm daarom maar door naar CSA. Volgende keer beter kijken waar je topic hoort. Ook een tweede topic op de verkeerde plaats is niet de bedoeling.
Actually, channels.conf is een Linux-specifiek formaat, los van het feit dat TS VLC noemt is dat eigenlijk niet zo relevant.

As for channels.conf; die hoor je niet met de hand te craften, maar te genereren met een tool als `scan`.

Verwijderd

Topicstarter
Thralas schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 08:58:
[...]

Actually, channels.conf is een Linux-specifiek formaat, los van het feit dat TS VLC noemt is dat eigenlijk niet zo relevant.

As for channels.conf; die hoor je niet met de hand te craften, maar te genereren met een tool als `scan`.
Weet jij dan zo een tools voor VLC onder Windows.
Pagina: 1