WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Verwijderd
Verwijderd
natuurlijk slim van die fabricant om een niet alledaagse maat te gebruiken!
Haha ik dacht aan precies hetzelfde toen ik dit las. Ooit zelf es een gameboy open geprobeert te maken, maar die schroeven hebben zeg maar zon vorm bovenop -< . Die krijg je echt nie losOp vrijdag 08 juni 2001 20:51 schreef AtomicShockwave het volgende:
de schroefjes waar een gameboy mee dicht zit die zijn pas raar
Verwijderd
dus zogauw dr stof bijkomt, kan je em weggooien.............
mzzzzzzzzl,
spock13
ehm, zoals je had kunnen lezen is deze HD kapot, dus het maakt niet zoveel uit hoeveel stof ertussen komtOp vrijdag 08 juni 2001 20:57 schreef spock13 het volgende:
hd openschroeven moet wel in een stofvrije ruimte, de ruimte tussen de lees/scrijfkop en het schijf oppervlak is veel kleiner dan de doorsnede van een gemiddeld stofdeeltje,
mzzzzzzzzl,
spock13
Nah, valt wel mee, ik heb ook mijn Quantum Fireball EX 6,4 GB opengemaakt en weer dichtgedaan (evaluatie voor plexi-modOp vrijdag 08 juni 2001 20:57 schreef spock13 het volgende:
hd openschroeven moet wel in een stofvrije ruimte, de ruimte tussen de lees/scrijfkop en het schijf oppervlak is veel kleiner dan de doorsnede van een gemiddeld stofdeeltje,
mzzzzzzzzl,
spock13
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Verwijderd
Met een tangetje kun je ze gewoon opendraaien. Als je de ruimte hebt is dat de oplossing. (van de zijkant dus
nou, ik wil ff kijken of ie nog draait, als ie dat idd nog doet dan staat het gewoon leukOp vrijdag 08 juni 2001 22:30 schreef Spike5000 het volgende:
maar een vraagje: waarom een kapotte HD modden?????? raampje in een HD die het niet doet?? wat heb je daar aan....
en zo niet, dan moet mijn oude 120 MB HD er maar geloven
is dat ding van binnen trouwens vacuum? hij gaat eerst vrij zwaar en dat floept ie los...
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
En hij blijft dus draaien!!! eigenlijk best wel vaag want hij maakte eerst een tikkend geluid en daarna kapte ie ermee, en nu doet ie dat niet meer
maar inelkgeval, ik ga dus morgen er een raampje in maken en mocht het er nog een beetje redelijk uitzien dan post ik nog wel wat foto's