Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

missing parts nzb files

Pagina: 1
Acties:
  • 366 views

• Timba-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-11 18:51
Hoi,

Ik heb nu al een paar maanden last van nzb files die parts missen. Dus als je 120 winrar bestandjes hebben dan zit bijvoorbeeld nummer 21 er niet in, en kun je dus het bestand niet uitpakken

Het is nu zo goed als bijna elke keer als ik iets probeer te downloaden. Ik ben zelfs al van usenet veranderd (nu voordeligusenet.nl) en dat heeft niks geholpen.

Ben ik de enige die hier last van heeft? Doe ik opeens iets verkeerd? Het gaat al jaren goed, maar nu opeens niet meer :'(

Alvast bedankt voor eventuele hulp!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:50

Snuffel

Vroem!

Par files downloaden en repareren met Quickpar

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Verwijderd

Met wat download je?
Vaak doet een uploader par2 files erbij uploaden.

Sabnzbd doet automatisch de par2 files gebruiken als er repair nodig is.
Newsleecher doet dit niet. (vroeger tenminste niet)

Verwijderd

Soms heb je dat een file nog in je temp dl map staat en niet automatisch verplaatsen naar de dl map (waar het uitgepakt wordt). Zoek eens op bestandsnaam van de file die je mist op je hd.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2014 19:44 ]

• Timba-
Ik gebruik grabit. Maar inderdaad er stonden een heel zootje files in de temp folder! Alleen nu ik ze ertussen zet, en ook nog even quickpar run, doen de laatste 2 nzb's die ik heb gedownload het alsnog niet. Ik ben er nu eentje overnieuw aan t downloaden, kijken of t volgende keer beter gaat :)

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:11
Let er ook op dat er tegenwoordig veel Takedowns zijn van bepaalde films. Zijn je bestanden wel ongeveer even groot die je download ?

• Timba-
ehmm bedoel je tussen de verschillende nzb's? Ja ik download voornamelijk games, dus die verschillen vaak best wel ja. :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Gewoon kopen, dan heb je garantie.

Eerste hulp bij brakke warez lijkt me niet nodig, de oplossing is immers zeer simpel.

[ Voor 56% gewijzigd door F_J_K op 01-03-2014 21:16 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.