iiyama xb2779qs scherpte instellen

Pagina: 1
Acties:

• doubletrouble13
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-03-2025
hallo mensen
ik heb gisteren een iiyama xb2779 qs gekocht .
ik kan de scherpte niet instellen , er is een parameter sharpness in de sectie 'manual image adjust " , maar de betreffende parameter is niet opgelicht en is ook niet te selecteren . nu zegd de manual er niets over . wat wel opvallend is , is dat er 3 parameter functies boven staan die alleen beschikbaar zijn bij een analoge input ( hv position/clock/phase) , maar sharpness moet volgens de manual gewoon instelbaar zijn .
wie weet hier wat van ? mischien heb ik iets in het menu aanstaan wat deze parameter buitenspel zet ?
tips meer dan welkom , bvd

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 15:50
Misschien afhankelijk van de input? Probeer toch eens een ander.
Daarnaast zou ik niet teveel met sharpness kloten, krijg je vaak een wat vertekend beeld van.
Staat ie misschien in een soort van programma of automatische stand? Vaak zijn dat soort opties alleen aan te passen in een handmatige stand.

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Hangt af van de Input ja.

Op mijn EIZO CX240 zijn sommige opties ook niet beschikbaar met DisplayPort en weer wel met DVI.

• doubletrouble13
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-03-2025
ik heb hem aangesloten via dvi . en in de manual word dan aangegeven bij optis als ze onder voorwaarden beschikbaar zijn , en er staat niets daarvan bij sharpness . zal dan wel een fout in de manual zijn aangezien een maat van mij een 27 inch hd iiyama scherm heeft met hetzelfde menu en ook daar is sharpness greyed out , en hij heeft hdmi aansluiting . jammer , ingame (bf4) lijkt het alsof er een soort filter op zit die de boel graphish ietwat ronder maakt .

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:00

Saven

Administrator

Volgens mij is dat alleen aan te passen als het via VGA (analoog) is aangesloten