ik heb hier een HD van me broertje van 8.4 gig 5400 rpm (seagate) laatst komt die dwerg naar me toe en zegt windows start heel moeizaam op alsof hij warm moet draaien
nou ben ik ff gaan kijken en als hij opstard (koud) hoor je een lange piep als die klinkt doet de HD nix als hij afgelopen is boot hij weer.
nou ben ik in win gaan kijken en kwam 1.29 mb aan bad sectors tegen...nou weet ik bijna zeker dat dat gepiep hierdoor komt alleen heeft nix efect om ze wegte krijgen (scandisk\defrag gedaan)en nix werkte
heeft iemand een idee om ze weg te halen
verder bestaat zijn sys uit :
duron 600@800
128 100mhz ecc
winME voledig upgegrade
msi k7t pro
zijn HD werkt op umda 66
ik kom er niet uit maar dit is ook voor mij belang want al mijn mp3tjes staan op zijn pc
HELP MIJ\HEM PLZZZ.
nou ben ik ff gaan kijken en als hij opstard (koud) hoor je een lange piep als die klinkt doet de HD nix als hij afgelopen is boot hij weer.
nou ben ik in win gaan kijken en kwam 1.29 mb aan bad sectors tegen...nou weet ik bijna zeker dat dat gepiep hierdoor komt alleen heeft nix efect om ze wegte krijgen (scandisk\defrag gedaan)en nix werkte
heeft iemand een idee om ze weg te halen
verder bestaat zijn sys uit :
duron 600@800
128 100mhz ecc
winME voledig upgegrade
msi k7t pro
zijn HD werkt op umda 66
ik kom er niet uit maar dit is ook voor mij belang want al mijn mp3tjes staan op zijn pc