Ik loop tegen een probleem aan. Ik zit nu op BIOS-update 1.5, en het lukt me niet om naar 1.6 te updaten. Hier http://nl.msi.com/product/mb/Z87G45_GAMING.html#download heb ik 1.6 gedownload.
Als ik het zip bestandje uitpak, en dan de AFUDE238.exe open, krijg ik de melding:
'Deze App kan niet uitgevoerd worden op uw PC.
Vraag bij de software-uitgever na of er een versie bestaat voor uw PC.'
Dan kan ik alleen op Sluiten drukken. Als ik de AFUDE238.exe als administrator uitvoer, krijg ik de foutmelding: Kan het bestand C:\Users\Fabienvg\Downloads\7821v16\7821v16\AFUDE238.exe niet vinden. Controleer of u de naam juist hebt ingevoerd en probeer het daarna opnieuw. Ik heb het ZIP-bestandje ook vanaf mijn USB proberen uit te pakken en te runnen als admin, maar dan krijg ik dezelfde foutmelding (maar dan E:\.....).
Ik draai op Winodws 8.1 x64
Als ik het zip bestandje uitpak, en dan de AFUDE238.exe open, krijg ik de melding:
'Deze App kan niet uitgevoerd worden op uw PC.
Vraag bij de software-uitgever na of er een versie bestaat voor uw PC.'
Dan kan ik alleen op Sluiten drukken. Als ik de AFUDE238.exe als administrator uitvoer, krijg ik de foutmelding: Kan het bestand C:\Users\Fabienvg\Downloads\7821v16\7821v16\AFUDE238.exe niet vinden. Controleer of u de naam juist hebt ingevoerd en probeer het daarna opnieuw. Ik heb het ZIP-bestandje ook vanaf mijn USB proberen uit te pakken en te runnen als admin, maar dan krijg ik dezelfde foutmelding (maar dan E:\.....).
Ik draai op Winodws 8.1 x64
[ Voor 31% gewijzigd door Montu op 01-03-2014 15:37 ]