Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• mennoza
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:17
ik twijfel tussen de microsoft surface 1 en asus t100. prijzen zijn bijna hetzelfde, mijn budget is dan ook €350.
Ik heb een laptop die ik moeilijk kan meenemen naar school, dus ik wil iets kleiners. ik zie klasgenoten met zo een tablet als surface met een toetsenbord en ik wil nu advies wat jullie denken. want ik heb nu een laptop die ik kan verkopen, en dan pas een tablet kan kopen, dus 1 van de 2 gaat het worden, maar ik zit met de vraag of ik wel over moet stappen en dus geen laptop meer nodig zal hebben?

ik kijk soms films, surf op internet en moet veel verslagen maken, straks nog een scriptie schrijven. dus geen spelletjes en andere zware dingen.

dus ik wil ook weten of het niet heel moeilijk is om versagen te schijven met een tablet.

verder wil ik weten welke beter is qua kwaliteit/stevigheid, kwaliteit van oa. films afspelen, snelheid.

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-11 13:34

Ursamajor

Astrofotograaf

De keuze is makkelijk. De T100 is beter dan de surface 1. Je hebt een lichtere tablet die krachtiger is en een volledige Windows 8 met office student heeft.
Als je films wil kijken met je ook met de T100 beter af.
Maar die vergelijking had je zelf ook wel kunnen maken.

Ik heb net een paar dagen een T100 en die bevalt me beter dan m'n 4 keer zo dure hp spectre van de zaak, ook qua toetsenbord en touchpad.
De bouwkwaliteit is erg goed voor het geld dat je betaalt.

Gadgets FTW!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 12:05
Is Chromebook niks voor jouw? Die is handzaam en anders heb je van andere merken van die kleinere laptops net Windows en touch.

• mennoza
ik lees wel dat de kwailiteit van de asus t100 minder is, meer plastic . maar is hij echt sneller?

• mennoza
heeft iemand nog een mening en adviezen?

• mennoza
is de asus t100 zeker sneller? of zal het niet veel verschillen als ik alleen maar ga surfen enzo

[ Voor 52% gewijzigd door mennoza op 06-03-2014 17:36 ]

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Ja, de atom quadcore is sneller dan een tegra 3. Ik zou ook de Asus aanraden. Op de meeste punten beter en vooral de volledige windows 8 is doorslaggevend in mijn aanbeveling.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:04

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

@mennoza, zou je willen stoppen met het kicken van je topic? Binnen 24 uur is dat niet toegestaan en ook niet nodig. Gebruik dan de Wijzig-knop.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• mennoza
jongens, ik kan kiezen tussen de t100 en een asus x102 (df027h) , lijken zeer veel op elkaar. wat adviseren jullie mij? ik heb hem nodig voor films kijken , surfen en schrijven. welke is bv sneller enzo?

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:53
Reviews T100 zijn positiever dan de X102, maar die had je zelf ook kunnen lezen.
Overigens is de bouwkwaliteit van MS wel beter, dus zorg voor een goede sleeve voor je Asus met heen en weer slepen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.