Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe Laptop: -/+ €900.

Pagina: 1
Acties:

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-11 20:58

Ttje

"We shall never surrender"

Topicstarter
Edit: Even wat duidelijker gemaakt:

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Vooral internetten, gamen, lichte videobewerking. Met games vooral GTA en misschien battlefield. Met videobewerking Sony Vegas Pro

Wat mag je laptop gaan kosten?
-/+ 900 euro, het liefst zo min mogelijk maar toch wel dat ik er een paar jaartjes mee kan doen.

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja, naar vrienden om te gamen. Hoeft niet heel licht te zijn want ben toch een boekentas gewend van zo'n 5 kilo :+ . Het liefst minimaal 15 inch, voorkeur voor 17 inch. Accu moet redelijk zijn, het is niet zo dat ik hem gebruik voor in een trein bijvoorbeeld maar het moet ook niet zijn dat ik hem om het uur aan het infuus moet leggen als je snapt wat ik bedoel! :P

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet bepaald, dit word zo ongeveer mijn eerste (eigen) laptop, maar een beetje goeie bouwkwaliteit mag wel! Ook zal een I7 erg fijn zijn. 3e generatie? Want Haswell schijnen heethoofden te zijn? Ook een redelijke videokaart (GT750M goed genoeg?) zal erg van pas zijn ivm gamen. Ik zal niet op Ultra settings spelen maar High moet lukken lijkt me? Ojha, en het liefst 1080P.
Mijn oog ging al uit naar deze laptoppen:
pricewatch: Asus N56VV-S4069H (Advies MartijnLoarne)
pricewatch: Asus N550JV-CN270H

Alvast bedankt voor de support!

[ Voor 75% gewijzigd door Ttje op 01-03-2014 12:35 ]

• MartijnLoarne
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-11 11:00
De N56 doet het nog wat beter dan de N550, vooral op het gebied van koeling. Daarom wordt hij hier vaak aangeraden boven de N550. Dit model is het interessantst: pricewatch: Asus N56VV-S4069H
Met een i7 quadcore en een GT750M kun je prima uit de voeten met jouw gebruik. Je houdt ook nog genoeg over om een HDD caddy te kopen en een Crucial M500 120GB. De SSD zet je op de plek van de HDD, de HDD in de caddy op de plek van de optische drive. Google even naar zo'n caddy, kost je 20-25 euro, op eBay minder. Als het in je budget past zou ik wel voor een 240GB SSD gaan, toch een stuk meer ruimte.

Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996

• Ttje

Ttje

Topicstarter
Bedankt, hier heb ik wat aan!
Is een beetje gamen met de GT750M mogelijk?
Maar in de laptop die jij aanraad zit een 3e generatie I7, is dit wel handig voor de toekomst?
Anders is dit ook nog een optie: pricewatch: MSI GE70 2OE-015NL
Deze is trouwens ook wat over mijn budget heen...
Ook omdat deze een wat betere grafische kaart heeft, maar de koeling schijnt waardeloos zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door Ttje op 01-03-2014 12:05 ]

• Streup
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 13:22
Je hebt toch een voorkeur voor 17 inch? Dan kan je kijken naar de Asus n76 of n750. Dit zijn de n56 en n550 maar dan in 17 inch en vrijwel net zo duur.

O ja en hierin is al plek voor een tweede harde schijf (SSD)

Edit: ik zag zojuist dat de n76 een gt740m gpu heeft en de n750 een gt750m dus ik zou hier zeker voor het nieuwe model gaan (heeft ook al nieuwste CPU natuurlijk)

[ Voor 44% gewijzigd door Streup op 01-03-2014 14:38 ]

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

• Ttje

Ttje

Topicstarter
Deze: pricewatch: Asus N750JV-T4195H
Erg mooie laptop, maar dan nog wel even doorsparen :+

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-11 22:56
Dell 17R is ook leuk speelgoed als je van 17.3 houdt, veel specs voor de prijs en de bouwkwaliteit is gewoon goed uit eigen ervaringen.
  • 1080p mat scherm met prima kijkhoeken en helderheid
  • i7 4500u
  • 16gb ram
  • amd 8870m (iets sneller dan 750m)
  • 5-7 uur op accu
  • intel 7260 ac wifikaart (toen ik hem bestelde zat deze er standaard nog niet in, heb het kaartje zelf vervangen voor dezelfde, is nu dus mooi meegenomen)
Ik heb hem zelf ook, met de formaten en maar 2.9 kilo geen zwaargewicht, ik zeul hem elke week 350km op en neer van eindhoven naar keulen en dat gaat ook prima ( voor studie) ;)

Prijs is 765€ inclusief 10% korting.

http://www.dell.com/nl/p/inspiron-17r-5737/fs

• EpicPuma
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-01-2022
MusicAddict schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 15:11:
Dell 17R is ook leuk speelgoed als je van 17.3 houdt, veel specs voor de prijs en de bouwkwaliteit is gewoon goed uit eigen ervaringen.
  • i7 4500u
  • 16gb ram
  • 5-7 uur op accu
  • intel 7260 ac wifikaart (toen ik hem bestelde zat deze er standaard nog niet in, heb het kaartje zelf vervangen voor dezelfde, is nu dus mooi meegenomen)
Ik heb hem zelf ook, met de formaten en maar 2.9 kilo geen zwaargewicht, ik zeul hem elke week 350km op en neer van eindhoven naar keulen en dat gaat ook prima ( voor studie) ;)

Is dit een fatsoenlijke werk/studie laptop waar je ook nog een beetje op kan gamen? en wat is de accuduur? en wat heb je aan 16GB werkgeheugen?

EDIT: Oops ik heb je accu over het hoofd gelezen

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-11 22:56
Persoonlijk vind ik het ideaal, combinatie lange accuduur (door cpu) en een flinke kaart wanneer nodig zorgt er wel voor dat je prima een game kunt spelen. :) *uiteraard is het apparaat dan niet meer fluisterstil*

Accu is inderdaad best ideaal, zou je niet zeggen gezien het formaat maar valt niet tegen.

16GB ram, ach, is leuk en zit standaard in de configuratie als je een 1080p scherm wilt. Meteen wat future proof ook. Helpt wel dat je altijd genoeg werkheugen hebt, scheelt ook dat de hd4400 er nu voluit gebruik van kan maken dus daardoor kan je er ook best wel een iets oudere game voluit mee spelen zonder dat je de 8870m hoeft aan te zetten.

• Streup
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 13:22
MusicAddict schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 15:11:
  • i7 4500u
  • 16gb ram
  • 5-7 uur op accu

Dit lijkt me de beste keus op dit moment. Grootste nadeel is de i7U. Is toch wel een stuk langzamer wat mn voor videobewerking van belang is. Voor gamen lijkt me de Dell beter.

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

• JackP
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-10 15:23
Het lukt me niet om deze laptop met de 10% korting te kopen, weet iemand hoe ik dit moet doen?

Edit: Het is gelukt

En er staat dat deze aanbieding tot 4 maart geldig is. Kan ik morgen deze bestelling ook nog met korting plaatsen?

[ Voor 55% gewijzigd door JackP op 03-03-2014 10:58 ]

Pagina: 1