Edit: Even wat duidelijker gemaakt:
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Vooral internetten, gamen, lichte videobewerking. Met games vooral GTA en misschien battlefield. Met videobewerking Sony Vegas Pro
Wat mag je laptop gaan kosten?
-/+ 900 euro, het liefst zo min mogelijk maar toch wel dat ik er een paar jaartjes mee kan doen.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja, naar vrienden om te gamen. Hoeft niet heel licht te zijn want ben toch een boekentas gewend van zo'n 5 kilo
. Het liefst minimaal 15 inch, voorkeur voor 17 inch. Accu moet redelijk zijn, het is niet zo dat ik hem gebruik voor in een trein bijvoorbeeld maar het moet ook niet zijn dat ik hem om het uur aan het infuus moet leggen als je snapt wat ik bedoel!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet bepaald, dit word zo ongeveer mijn eerste (eigen) laptop, maar een beetje goeie bouwkwaliteit mag wel! Ook zal een I7 erg fijn zijn. 3e generatie? Want Haswell schijnen heethoofden te zijn? Ook een redelijke videokaart (GT750M goed genoeg?) zal erg van pas zijn ivm gamen. Ik zal niet op Ultra settings spelen maar High moet lukken lijkt me? Ojha, en het liefst 1080P.
Mijn oog ging al uit naar deze laptoppen:
pricewatch: Asus N56VV-S4069H (Advies MartijnLoarne)
pricewatch: Asus N550JV-CN270H
Alvast bedankt voor de support!
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Vooral internetten, gamen, lichte videobewerking. Met games vooral GTA en misschien battlefield. Met videobewerking Sony Vegas Pro
Wat mag je laptop gaan kosten?
-/+ 900 euro, het liefst zo min mogelijk maar toch wel dat ik er een paar jaartjes mee kan doen.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja, naar vrienden om te gamen. Hoeft niet heel licht te zijn want ben toch een boekentas gewend van zo'n 5 kilo
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet bepaald, dit word zo ongeveer mijn eerste (eigen) laptop, maar een beetje goeie bouwkwaliteit mag wel! Ook zal een I7 erg fijn zijn. 3e generatie? Want Haswell schijnen heethoofden te zijn? Ook een redelijke videokaart (GT750M goed genoeg?) zal erg van pas zijn ivm gamen. Ik zal niet op Ultra settings spelen maar High moet lukken lijkt me? Ojha, en het liefst 1080P.
Mijn oog ging al uit naar deze laptoppen:
pricewatch: Asus N56VV-S4069H (Advies MartijnLoarne)
pricewatch: Asus N550JV-CN270H
Alvast bedankt voor de support!
[ Voor 75% gewijzigd door Ttje op 01-03-2014 12:35 ]