Toon posts:

Een lokaal sociaal netwerk bouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 280 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen die al geprobeerd heeft om via facebook mensen te bereiken zal al gemerkt hebben dat het een zeer moeilijke zaak is geworden, hetzij voor uw eigen zaak of gewoon een fanpagina.

Nu dat veel gemeenten en steden hun weg naar facebook en twitter hebben gevonden is dit echt een enorm probleem. Het lijkt ideaal om inwoners te bereiken, maar met een bereik van gemiddeld 10%, wie bereik je dan echt?
Ook voor kleine zelfstandigen is het gewoon een dure zaak om mensen te bereiken via een eigen pagina.

Nu om dit en andere problemen aan te pakken ben ik met een goede vriend (Jennick Scheerlinck) begonnen aan dit vraagstuk. Om een lang verhaal kort te maken zijn we begonnen aan een sociaal netwerk dat niet draait rond een individu maar rond uw stad of gemeente. In de eerste plaats vertrekkende vanuit de inwoners die zich kunnen registreren in hun stad en zo 100% bereik hebben met iedereen uit diezelfde stad. Nu zijn we volop bezig om hier ook lokale zelfstandigen en steden zelf bij te betrekken.

Momenteel zitten we in een publieke beta fase waarin we vooral op zoek zijn naar feedback. Je kan het platform in actie zien op *snip*

Wat is jullie ervaring met het bereik van facebook? Het is frappant dat met zoveel sociale netwerken het enorm moeilijk blijkt om uw eigen buurt te bereiken.

[ Voor 0% gewijzigd door RobIII op 28-02-2014 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sorry; je intenties zijn vast goed maar dit valt gewoon onder spam, werving en sitechecks. Het lijkt me verstandig als je even contact opneemt met één (of meer) van de (primaire) moderators van dit forum (bovenaan deze pagina in de rechterbovenhoek) om te zien of hier een mouw aan te passen is, en indien zo, 't in een andere vorm op 't forum toe te staan, maar in deze vorm zie ik er niet heel veel meer in dan een ("verkapte") manier van promoten van je site door een een minieme "ervaringen-topic"-draai aan te geven.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.