Goedendag lezers.
Ik weet niet of hier ik op het goede forum zit, zo niet; graag verplaatsen.
Een aantal dagen geleden heb ik nieuw internet gekregen en wil ik graag gaan streamen op Twitch met OBS.
Spellen die ik zoal speel; Nieuwste games, World of Warcraft, Battlefield 4 etc.
Mijn specs:
Intel i5 3570k Ivy OC 4.3 GHz.
2x Nvidia gtx 660TI.
16GB Corsair Vengeance; 2 sticks 8gb.
ASRock Z77 Extreme3 mobo.
Dark Rock Advanced cpu cooler.
630W Bequiet voeding.
3x Benq XL2420T 24" Monitors (2x DVI, 1x HDMI aangesloten op bovenste videokaart. klopt dit?)
150/20 mbit down/upload.
Ik zou graag willen streamen op 30 FPS - 720p naar beneden gescaled in OBS.
Zelf spelen op 1080p met ~60 FPS.
In battlefield en andere games kan ik het op high aan, met af en toe een fps drop naar ~30.
In World of Warcraft is dit een ander verhaal, in drukke gebieden zit ik op 30-40 FPS en in 25man-raid gebedien schiet het naar 10-20 FPS als er veel gebeurd.
Graag wil ik WoW met ~60 fps 1080p spelen en streamen met 30 fps en 720p.
Om dit te bereiken, moet ik dan een streaming pc met een capture card aanschaffen?
Zo ja, hoe sluit ik deze aan zodat de capture card het spel kan filmen en streamen naar Twitch?
Zo niet, wat voor hardware moet er veranderd worden om dit bovenstaande te behalen?
Bedankt voor het lezen.
-Zourax
Ik weet niet of hier ik op het goede forum zit, zo niet; graag verplaatsen.
Een aantal dagen geleden heb ik nieuw internet gekregen en wil ik graag gaan streamen op Twitch met OBS.
Spellen die ik zoal speel; Nieuwste games, World of Warcraft, Battlefield 4 etc.
Mijn specs:
Intel i5 3570k Ivy OC 4.3 GHz.
2x Nvidia gtx 660TI.
16GB Corsair Vengeance; 2 sticks 8gb.
ASRock Z77 Extreme3 mobo.
Dark Rock Advanced cpu cooler.
630W Bequiet voeding.
3x Benq XL2420T 24" Monitors (2x DVI, 1x HDMI aangesloten op bovenste videokaart. klopt dit?)
150/20 mbit down/upload.
Ik zou graag willen streamen op 30 FPS - 720p naar beneden gescaled in OBS.
Zelf spelen op 1080p met ~60 FPS.
In battlefield en andere games kan ik het op high aan, met af en toe een fps drop naar ~30.
In World of Warcraft is dit een ander verhaal, in drukke gebieden zit ik op 30-40 FPS en in 25man-raid gebedien schiet het naar 10-20 FPS als er veel gebeurd.
Graag wil ik WoW met ~60 fps 1080p spelen en streamen met 30 fps en 720p.
Om dit te bereiken, moet ik dan een streaming pc met een capture card aanschaffen?
Zo ja, hoe sluit ik deze aan zodat de capture card het spel kan filmen en streamen naar Twitch?
Zo niet, wat voor hardware moet er veranderd worden om dit bovenstaande te behalen?
Bedankt voor het lezen.
-Zourax