Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Windows deployment service

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Momenteel ben ik bezig met een homeserver thuis zoals domain controller etc.
Maar nu wil ik graag een windows deployment server dit maakt mogelijk om computers te installeren via het netwerk alleen wilt dit me niet lukken hij zegt telkens dat die niet gestart kan worden en dan krijg ik de volgende errors:

DOMAINSERVER 268 Fout WDSIMGSRV Toepassing 28-2-2014 22:13:17
DOMAINSERVER 513 Fout WDSServer Toepassing 28-2-2014 22:13:17
DOMAINSERVER 258 Fout WDSIMGSRV Toepassing 28-2-2014 22:13:17
DOMAINSERVER 257 Fout WDSServer Toepassing 28-2-2014 22:13:18

Ik heb windows deployment server al meerdere keren opnieuw geinstalleerd maar hij blijft dit telkens doen.
Heeft iemand enig idee wat het kan zijn?

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:14
Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:45:
Hallo,

Momenteel ben ik bezig met een homeserver thuis zoals domain controller etc.
Maar nu wil ik graag een windows deployment server dit maakt mogelijk om computers te installeren via het netwerk alleen wilt dit me niet lukken hij zegt telkens dat die niet gestart kan worden en dan krijg ik de volgende errors:

DOMAINSERVER 268 Fout WDSIMGSRV Toepassing 28-2-2014 22:13:17
DOMAINSERVER 513 Fout WDSServer Toepassing 28-2-2014 22:13:17
DOMAINSERVER 258 Fout WDSIMGSRV Toepassing 28-2-2014 22:13:17
DOMAINSERVER 257 Fout WDSServer Toepassing 28-2-2014 22:13:18

Ik heb windows deployment server al meerdere keren opnieuw geinstalleerd maar hij blijft dit telkens doen.
Heeft iemand enig idee wat het kan zijn?
Wat heb je zelf al gedaan behalve het opnieuw installeren ?
Op deze site http://technet.microsoft....ry/cc726736(v=ws.10).aspx kan je de foutcodes opzoeken met wat het probleem is. en hoe je het eventueel kan oplossen.

Cloud ☁️

Verwijderd

Topicstarter
Heb al meerderen dingen geprobeerd zoals commands uit te voeren in cmd: wdsutil /initialize-server /reminst:C:\RemoteInstall

DHCP gereset maar telkens blijft die maar weer zeggen dat die het niet doet.
Soms als ik hem opnieuw installeer doet die het maar als ik dan server opnieuw opstart werkt die niet meer

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
Verwijderd schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 22:56:
Heb al meerderen dingen geprobeerd zoals commands uit te voeren in cmd: wdsutil /initialize-server /reminst:C:\RemoteInstall

DHCP gereset maar telkens blijft die maar weer zeggen dat die het niet doet.
Soms als ik hem opnieuw installeer doet die het maar als ik dan server opnieuw opstart werkt die niet meer
Heb je via mijn aangegeven link al de codes opgezocht daar staat aangegeven per code hoe je hem kunt verhelpen !!!!

Cloud ☁️

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kom ik bij de andere events?

Verwijderd

Topicstarter
Het is me gelukt het bleek iets heel anders te zijn er zat in een installatie image een fout waardoor de server niet wou starten

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2014 02:04 ]

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
Tip : gebruik MDT (gratis te downloaden vanaf de Microsoft site) samen met WDS voor deployments, een pure WDS zonder MDT heb je (in mijn ogen) weinig aan omdat je gewoon weinig controle hebt over je deployments.
Pagina: 1