Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• supayoshi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-11 21:21
Hey! Ik heb een Jiayu (android) en daar staan foto's op etc. nu is de phone vastgelopen, hij blijft hangen tijdens het opstarten. Heb al geprobeerd via de recovery dalvik cache, en cache te wissen, maar opstarten wil die niet.

Ik wil nu eigenlijk alle data wipen, maar er staan nog foto's op. Hoe kan ik deze recoveren voordat ik alles wipe? ik heb iets gelezen mounten via de Android SDK, maar kan niks vinden? Iemand hier ervaringen mee?

gr

• Xatom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:46

Xatom

Hey,

Start je telefoon in recovery, sluit deze aan en download de Android SDK.

Ga nu naar sdk\platform-tools en open daar een command window. Nu kan je met ADB alle bestanden naar je pc downloaden met de volgende command:
code:
1
adb pull /storage/sdcard0 C:\Users\Naxiz\Desktop\Telefoon

Het pad /storage/sdcard0 kan per telefoon verschillen, met adb shell kan je een Linux shell openen om het goede pad te zoeken.

Mocht ADB je telefoon niet herkennen dan kan je met de SDK Manager de Google USB Driver downloaden. Ga daarna naar apparaatbeheer, update de driver voor je telefoon met sdk\extras\google\usb_driver\android_winusb.inf.

[ Voor 10% gewijzigd door Xatom op 28-02-2014 21:01 ]

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-11 17:24
Helaas hier nog geen update naar 4.4 :(

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006