nieuw iiyama scherm op hdmi ?

Pagina: 1
Acties:

• doubletrouble13
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-03-2025
hallo mensen
ik heb zojuist een nieuw scherm gekocht , een iiyama xb2779qs gekocht met een resolutie van 2560 bij 1440 .
ik heb hem zojuist aangesloten op mijn pc , met een hdmi kabel .
ik kan nu niet een hogere resolutie selecteren dan 1920 bij 1080 , alsook is het beeld niet echt strak . mijn vraag is , komt dit door de hdmi ? zo nee , hoe kan ik het wel krijgen en zo ja , wat voor kabel moet ik hem mee aansluiten ?

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-02 11:38

Saven

Administrator

Moet via DVI, en die kabel heb je bijgeleverd gekregen

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 15:50
DVI Dual link zelfs als ik mij niet vergis.

• Saven

Saven

Administrator

Klopt :)

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:18

Fiber

Beaches are for storming.

Of via Displayport.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:22
DVI Dual link of Displaypoort.

Als je PC HDMI 1.4 of hoger heeft kun je een hdmi>>Dvi Dual link verloopje gebruiken(bijvoobeeld als je de andere twee opties niet hebt)

• Saven

Saven

Administrator

Maar TS heeft gewoon een DVI-kabel gekregen dus zo moeilijk hoeft ie niet te doen :P

• doubletrouble13
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-03-2025
dank jullie wel heren . ik had een bijgeleverde dvi inderdaad maar heb mijn pc ver van mijn scherm , heb even een 4 meter dvi gekocht , en het werkt naar behoren , nu van mn nieuwe scherm genieten (ondanks de behoorlijke framedrop ) danku u , goed weekend

Verwijderd

Ik heb een soortgelijke vraag; zelfde scherm. In de beschrijving van iiyama staat inderdaad dat hdmi tot max 1920 gaat. Overige keuzes zijn dvi-d en displayport (beide meegeleverd) en daar staat niet bij dat het slechts 1920 is, dus conclusie: met beide kan ik 2560 verzorgen. Toch?
Maar mijn computer heeft naast hdmi 1.4 alleen thunderbolt (mini-displayport??). Verloopje gekocht bij Amac, maar DVI aansluiting geeft ook slechts 1920.
Wie weet raad? Is het verloopje niet de correcte (belkin mini dispalyport to dvi adapter)? Moet ik op displayport van iiyama aansluiten? :?

• Saven

Saven

Administrator

thunderolt is niet hetzelfde als mini-displayport. wat voor videokaart heb je of moederbord? klinkt als een mac mini ofzo?

Verwijderd

De nieuwe mac-pro.

Verwijderd

Twee AMD FirePro D300 grafische processors met elk 2 GB GDDR5 VRAM ....

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:22
Ik heb zelf ook een XB2779QS en zowel DVI dual link als Displaypoort kunnen gewoon naar 2560x1440.

De rede dat dat verloopje niet werkt is omdat die waarschijnlijk een single link is(maixmaal 1920x1200).

[ Voor 7% gewijzigd door !mark op 16-05-2014 22:19 ]

Verwijderd

Okeeeé, dat zou het zomaar kunnen zijn. Ik zal mijn verloopje inruilen. Bedankt voor de tip. _/-\o_
Pagina: 1