SLI en waterkoeling in combinatie met 2 verschillende gfx's

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatyYe
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-07 18:37
Beste Tweakers,

Ik heb een waterkoeling loop momenteel bestaande uit alleen CPU en GPU.
Nu wil ik binnenkort gaan upgraden naar een 2e videokaart en deze opnemen in de loop.
Helaas is mijn huidige videokaart (MSI Lightning N 680 GTX ) niet meer te verkrijgen op internet en op het V&A is er niks te vinden.

Nu is mijn interesse gevallen op een MSI GTX 680 Twin Frozer. Volgens mijn is het gewoon mogelijk deze in SLI te zetten.
Alleen mijn grote probleem/vraag is of het mogelijk is (aangezien ik EKWB blocks gebruik) een bridge te nemen en 2 verschillende videokaarten op elkaar aan te sluiten.
Is dit mogelijk of komt dit niet uit en moet ik met fittingen gaan werken?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:49
Ik denk dat je de EK FC Bridge zoekt?

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatyYe
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-07 18:37
Klopt. Maar is deze mogelijk in combinatie met 2 verschillende waterblokken van EKWB?

Ik heb het in dit geval over een MSI lightning GFX block en een 2e andere MSI kaart die niet met dat block compatible is. Maar kan dit nog wel samen met de bridge als het 2 verschillende blocks zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicros
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-06-2021
als je zeker wilt weten dat het gaat passen kan je het altijd nog oplossen door geen bridge te gebruiken en gewoon voor fittingen en tubing te gaan. Zorg in dat geval wel dat er minimaal 1 slot tussen je kaarten zit ivm ruimte/gemak.