Toon posts:

AMD updates via CCC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er een mogelijkheid om updates uit te voeren voor mijn ATI Radeon HD 5800 series zonder de Catalyst Control Center te gebruiken die je standaard moet downloaden via de AMD website?

Telkens als ik de update uitvoer via CCC krijg ik een foutmelding van Windows 'Het programma werkt niet meer en wordt afgesloten' terwijl het goed leek te werken. Ik verwacht niet dat ik deze foutmelding nog kan verhelpen, want heb al veel research gedaan via internet waarbij ik de volgende oplossingen heb geprobeerd die niet hebben mogen baten:
- hiding/unhiding 'Gebruikers' folder
- volledige scan op virussen en malware
- volledig deïnstalleren van mijn videokaart drivers via DDU en opnieuw installeren

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 18:12

LnC

The offending line...

Hier vindt je een How-to hoe de drivers kunt installeren zonder de CCC.
Zelf geen ervaring mee, dus ik kan je helaas niet zeggen of dit werkt.

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:57
Wat je het beste kan doen is Catalyst downloaden en daarna uitpakken door gewoon de setup te draaien. Catalyst zal nu alles uitpakken op C:\AMD en jouw de setup aanbieden. Bij de setup kies je om niet te installeren (cancel)

Daarna naar je device manager en rechtsklik op display adapters, nu kies je voor scan hardware changes waardoor je kan kiezen voor drivers via internet of een map aanwijzen. Je kiest voor optie 2 en kies de map C:\AMD.

Na het installeren van de driver kan je de map op C:\AMD weggooien.