en ik heb hem besteldCarfanatic schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:46:
prijsfout?
Apple iPad Air 16GB (grijs) voor €329,25 bij petdirect
in de pricewatch vanaf €460
Van het kastje naar de muur lopen...
Heb deze ook besteld, voor de zekerheid voor afhalen gekozen, voorraad nog steeds 3Carfanatic schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:46:
prijsfout?
Apple iPad Air 16GB (grijs) voor €329,25 bij petdirect
in de pricewatch vanaf €460

Hier ook de gok gewaagd, nog steeds 3 op voorraad dus die indicatie klopt in ieder geval niet...DancePlaza schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:03:
[...]
en ik heb hem besteldng 3 in voorraad!
en het geintje is voorbij 
gelukkig betaald met creditcard
laat de grote 'Ik wil me ipad hebben' show beginnen 
gelukkig betaald met creditcard

Kon ook nog bestellen met CC, ben benieuwd
Zal wel excuus niet leverbaar, met hopelijk een kortingscode worden
Zal wel excuus niet leverbaar, met hopelijk een kortingscode worden
Andere ipads zijn daar ook goedkoop, ipad 32GB wifi + 4g is even duur als een 64 wifi + 4g
Nou, die gaat er niet komen. We hebben een hele grote voorraad scharen en slotjesDancePlaza schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:10:
laat de grote 'Ik wil me ipad hebben' show beginnen
Het was vanaf het eerste moment al duidelijk dat het een prijsfout was, en we zullen dan ook geen geschreeuw van "ik wist het niet" toelaten
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wow! nu niet meer bestellen, ze hebben de prijzen even flink omhoog gegooid!
haha ik ben benieuwd! Ik heb iig me Bevestiging binnen van petdirect!
Ze moeten toch ergens hun verlies mee goedmaken?
Hier ook met CC betaald...ben erg benieuwd.
[ Voor 71% gewijzigd door Virtual Reality op 28-02-2014 14:15 ]
Nou die was ook snel weg... jammer!
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Wat een winkel zeg. Ben benieuwd hoe de afhandeling is van de geslaagde bestellingen
Ben vanmiddag gebeld door petdirect.
Het was idd een fout op de website, extern systeem dat de prijzen aanlevert en daardoor de verkeerde prijs op de website is gekomen. (goh waar kennen we dit verhaal meer van?)
Ze gaan de bestellingen niet annuleren op dit moment. Ze gaan de komende week kijken hoe dit wordt afgehandeld.
Ze bellen mij iig maandag even terug.We wachten rustig af, eerst weekend!
Het was idd een fout op de website, extern systeem dat de prijzen aanlevert en daardoor de verkeerde prijs op de website is gekomen. (goh waar kennen we dit verhaal meer van?)
Ze gaan de bestellingen niet annuleren op dit moment. Ze gaan de komende week kijken hoe dit wordt afgehandeld.
Ze bellen mij iig maandag even terug.We wachten rustig af, eerst weekend!
Het predicaat "Hofleverancier" zal dit bedrijf moeten gaan waarmaken!.zhiyichen schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:49:
Wat een winkel zeg. Ben benieuwd hoe de afhandeling is van de geslaagde bestellingen
Hier ook zojuist gebeld door petdirect. Hetzelfde verhaal als hierboven.
Wel werd aangegeven dat de kans klein is dat de ipad voor deze prijs geleverd zal worden maargoed we wachten het af tot na het weekend en wie weet weten ze ons positief te verassen!
Wel werd aangegeven dat de kans klein is dat de ipad voor deze prijs geleverd zal worden maargoed we wachten het af tot na het weekend en wie weet weten ze ons positief te verassen!
Je krijgt die titel als je een bepaalde tijd bestaat, niet wanneer je een goede winkel bent.HoppyF schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:09:
[...]
Het predicaat "Hofleverancier" zal dit bedrijf moeten gaan waarmaken!.
Onzin.mark-k schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 16:42:
[...]
Je krijgt die titel als je een bepaalde tijd bestaat, niet wanneer je een goede winkel bent.
Maar succes voor degene die de gok gewaagd hebben, hou het wel netjes aub. Al die juridische onzin altijd...
Beste heer Danceplaza,
Op vrijdag 28 februari 2014 heeft u een iPad Air besteld op onze site.
Helaas was de op onze site vermelde prijs te laag.
Wij hebben abusievelijk een foutieve prijs van onze leverancier ontvangen.
Doordat wij geautomatiseerd een marge (van slechts een halve procent) berekenen over de inkoopprijs, kwam de genoemde verkoopprijs ook lager uit dan de bedoeling is.
We hebben hierover vrijdag en vandaag telefonisch contact gehad met de desbetreffende leverancier.
Zij zijn intern nog aan het overleggen of zij een tegemoetkoming willen doen. Hier hebben wij u afgelopen vrijdagmiddag telefonisch van op de hoogte gebracht.
Momenteel zijn wij nog in afwachting van hun antwoord.
Zodra wij meer weten, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Wij verwachten u morgen een definitief antwoord te kunnen geven.
Om geen valse verwachtingen te wekken, is het goed te vermelden dat deze leverancier ons in het verleden niet of nauwelijks tegemoet is gekomen.
Als blijkt dat wij u niet tegemoet kunnen komen, zullen wij het geld van de klanten die al betaald hebben uiteraard zo snel mogelijk terugstorten.
Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak en hopen op enig begrip.
In onze webwinkel staan ruim 50.000 producten en de kans op foutieve verkoopprijzen is hierdoor niet volledig uit te sluiten.
Mochten er nog vragen zijn, vernemen wij dit graag.
Met vriendelijke groet,
petdirect
Nette brief, maar als koper heb je natuurlijk niks te maken met hun leverancier
Ze geven in mijn ogen meer aan dat ze de optie voor korting openhouden, i.p.v. meteen aan te geven dat het een fout was en de order op basis van de algemene voorwaarden wordt geannuleerd. Ik vind het tot nu een toe nette benadering.
ben wel benieuwd idd, een vriendelijke benadering.
maar staat niets vermeld in hun algemene voorwaarden over prijs fouten http://www.petdirect.nl/info/terms_of_use
maar staat niets vermeld in hun algemene voorwaarden over prijs fouten http://www.petdirect.nl/info/terms_of_use
Kreeg zojuist een mail of ik ze kon terugbellen, geen telefoon bij de hand dus vroeg me af of iemand al iets meer weet.
My gosh, let it go. Zulk soort fouten gebeuren nou eenmaal wel eens. En er zijn altijd aasgieren die erop reageren en menen op alles recht te hebben - en uiteraard komt daar nooit iets zinnigs uit. Een beetje voorspelbaar allemaalDancePlaza schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 08:19:
ben wel benieuwd idd, een vriendelijke benadering.
🌞🍃
Ik ben meerdere keren netjes gebeld (was aan het werk). Heb ook teruggebeld, maar desbetreffende persoon was niet aanspreekbaar.
Kwam er kort op neer, dat het (uiteraard) een prijsfout was, de beste heer verontschuldigde zich meerdere keren en gaf aan het zeer vervelend te vinden. Er werd een compensatie aangeboden, wat erop neer kwam dat de iPad iets voordeliger zou worden. Ik heb hier geen gebruik van gemaakt en gevraagd het bedrag terug te storten.
De volgende dag was het geld alweer netjes terug op mijn rekening. Kortom, zeer nette en actieve benadering van een fout.
Kwam er kort op neer, dat het (uiteraard) een prijsfout was, de beste heer verontschuldigde zich meerdere keren en gaf aan het zeer vervelend te vinden. Er werd een compensatie aangeboden, wat erop neer kwam dat de iPad iets voordeliger zou worden. Ik heb hier geen gebruik van gemaakt en gevraagd het bedrag terug te storten.
De volgende dag was het geld alweer netjes terug op mijn rekening. Kortom, zeer nette en actieve benadering van een fout.
Pagina: 1