Zijn er nog meer Belgische Tweakers die bij Telenet een Fibernet XL+ aansluiting hebben (momenteel niet meer verkrijgbaar, maar wel het snelste pakket dat ze aanbieden)? Doorgaans heeft de FUP een limiet van 250/1250 (250 GB minimaal en 1250 maximaal om als 'grootverbruiker' te kunnen bestempeld worden. Idioot ik weet het, welcome to Belgium)
Nu blijkt dat Telenet doodleuk aan mijn FUP zit te rommelen en ze halen het maximale 'limiet' naar beneden tot 500GB, waarmee ik absoluut niet toekom. Telenet steelt dus letterlijk zo'n 750GB weg van de FUP per maand.
Eerlijk gezegd ben ik hier echt niet blij mee. Goede alternatieven in België zijn er helaas niet. Iemand suggesties?
Nu blijkt dat Telenet doodleuk aan mijn FUP zit te rommelen en ze halen het maximale 'limiet' naar beneden tot 500GB, waarmee ik absoluut niet toekom. Telenet steelt dus letterlijk zo'n 750GB weg van de FUP per maand.
Eerlijk gezegd ben ik hier echt niet blij mee. Goede alternatieven in België zijn er helaas niet. Iemand suggesties?