De Philips S231C4AFD, wat een ding

Pagina: 1
Acties:

• ewoutbuhler
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-11-2025
Hallo, ik kan nog geen review maken voor het nieuwe all-in-one scherm van PHILIPS, daarom even via dit forum. Ik heb dit scherm (s231c4afd) eergisteren aangeschaft en wat een superding. Even mijn enthousiasme ventileren.

Om te beginnen werk ik bij Philips, maar dan bij Healthcare. Dit verklaart mede waarom ik het scherm al zo snel heb. Het is zo dat ik verder zelf helemaal niets met dit product te maken heb als Philips maker. Mijn werk is vooral bij de ziekenhuizen in NL.

Als gebruiker ben ik echter erg positief. Het betreft een 23" Full HD scherm met touchfunctie. Heb je die eigenlijk al voor ca 400€? Anyway, die touchfunctie via de USB naar je W8 PC werkt super. Maar...

Het is niet alleen een PC monitor, maar ook een standalone Android "tablet". Ingebouwde Wifi, Bluetooth, gewone netwerkaansluiting, alles zit erop. Gewoon aanzetten en gaan, alsof het een tablet is. OK, niet met accu maar een dergelijke afmeting neem je ook zomaar niet op schoot. Op tafel zetten en plat leggen (12 graden) en dan samen een spelletje schaken bvb gaat wel.

Ik ben trots op mijn collega's, dit is een cross-over waar ik wat mee kan, topper...