Met een platte schroevendraaier de clip naar beneden drukken en met een punt tang de clip van de socket af buigen. Gaat perfect. Beetje improviseren
met die schroevedraaier kan ik me nog voorstellen, zo ver kwam ik ook nog, maar hoe ziet een punttang eruit? Is dat zo'n tang met langwerpige dunne uiteinden? Zou ik wel eens kunnen zoeken, dat gaat misschien wel ja, vast beter dan met 2 schroevedraaiers iig
Gewoon met een platte schroevendraaier de clip helemaal naar beneden drukken en dan eraf schuiven, helemaal geen punttang nodig alleen wat brute kracht.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
2 schroevendraaiers is erg link ivm uitschieten.
Het 'makkelijkste' is je fan eraf schroeven, dan kan je meer 'hefbomen' met de schroevendraaier (heb je die tang dus niet nodig).
Het is me ook al een keer gelukt zonder dat, gewoon met de schroevendraaier, let (ook) op dat je niet van lipje afschiet.
Suc6
Het 'makkelijkste' is je fan eraf schroeven, dan kan je meer 'hefbomen' met de schroevendraaier (heb je die tang dus niet nodig).
Het is me ook al een keer gelukt zonder dat, gewoon met de schroevendraaier, let (ook) op dat je niet van lipje afschiet.
Suc6
Verwijderd
Makkelijker is (ik heb ook die cooler!): Neem de grootste platte schroevendraaier die je in de gereedschapskist van je pa kan vinden. Gewoon ff in dat putje naar beneden drukken en dan naar voren. Dan schiet ie er zo af!
handleiding staat op www.coolermaster.com
Engineering
Verwijderd
een dopsleutel erop zetten, op dat lipje ,en met een schroevendraaier hefboom spelen. 
(Oltje dacht ook dat hij zn mobo zou mollen )

Voor als je wanhopig wordt. Krijg je 'm er gegarandeerd mee af.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ja, dat weet ik uit ervaringOp vrijdag 08 juni 2001 21:06 schreef Jake het volgende:
2 schroevendraaiers is erg link ivm uitschieten.
Dat had ik toen ook geprobeerd, maar dat ging ook niet helemaal lekker, die koelvinnen bogen lekker meeHet 'makkelijkste' is je fan eraf schroeven, dan kan je meer 'hefbomen' met de schroevendraaier (heb je die tang dus niet nodig).
thnx, ik moet toch een beetje zonder al te veel beschadigingen rond m'n socket m'n moederbord naar de garantie opsturen (als ze nou eens een keertje de telefoon op zouden nemenHet is me ook al een keer gelukt zonder dat, gewoon met de schroevendraaier, let (ook) op dat je niet van lipje afschiet.
suc6
Jah, maar dat werkt bij mij dus niet (ik gebruikte gewoon de grootste kop van m'n eigen schroevendraaier, maar de schroevendraaiers van m'n vader zitten ook niet echt grotere bij)Op vrijdag 08 juni 2001 21:13 schreef Marciepark het volgende:
Makkelijker is (ik heb ook die cooler!): Neem de grootste platte schroevendraaier die je in de gereedschapskist van je pa kan vinden. Gewoon ff in dat putje naar beneden drukken en dan naar voren. Dan schiet ie er zo af!
Hoe ziet zo'n dopsleutel er nou precies uit? dat hefboom spelen gaat iig niet echt lekker met een platkop..Op vrijdag 08 juni 2001 21:16 schreef Oltje3 het volgende:
een dopsleutel erop zetten, op dat lipje ,en met een schroevendraaier hefboom spelen.
ah, da's ook handig, thnx ik check ffOp vrijdag 08 juni 2001 21:15 schreef Tupolev het volgende:
handleiding staat op www.coolermaster.com
hmmm, bij www.coolermaster.com is alleen een of ander vaag introfilmpje, ff .nl proberen
Ok hier de link voor mensen met een beperkt gezichtsvermogen: http://www.coolermaster.com/technical/DP5-6H51.pdf
Demonteren is dus in omgekeerde volgorde, en even logisch nadenken.
Engineering
Precies, zo'n tang. En waarom het jezelf moeilijk maken. Het gaat heel makkelijk met zo'n tang.Op vrijdag 08 juni 2001 21:01 schreef Masterdam het volgende:
met die schroevedraaier kan ik me nog voorstellen, zo ver kwam ik ook nog, maar hoe ziet een punttang eruit? Is dat zo'n tang met langwerpige dunne uiteinden? Zou ik wel eens kunnen zoeken, dat gaat misschien wel ja, vast beter dan met 2 schroevedraaiers iig
Jah, thnx, m'n browser kreeg kuren, alles werd zwart, bij elke siteOp vrijdag 08 juni 2001 23:02 schreef Tupolev het volgende:
Ok hier de link voor mensen met een beperkt gezichtsvermogen: http://www.coolermaster.com/technical/DP5-6H51.pdf
Pagina: 1