Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

nieuwe mediaplayer kopen! graag advies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb nu een pch a110 met 1 tb waarop ik films download en bekijk.
dat gaat nog prima.
alleen het afspelen van muziek irriteert me. de interface is onhandig. ik wil gewoon wat muziekbestanden selecteren en afspelen.
Dus wil ik een nieuwe player met harddisk.
liefst iets onder de 200 euro.
ik ben geen wizzkid, dus de boel mag best gebruiksvriendelijk zijn.

Graag hoor ik jullie advies.

Arjen

Verwijderd

Welkom op GoT ;). Het is hier geen helpdesk dus er wordt eigen inzet verwacht het is namelijk jouw aankoop. Bekijk Mediaspelers en HTPC's eens en bekijk andere topics waarin mensen een mediaspeler of HTPC zoeken.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Welkom op dit Tweakers. Je post openen en sluiten alsof het bijvoorbeeld een email is, is niet gebruikelijk. Check het algemene beleid eens.

Nettere zinnen met juist hoofdlettergebruik zou wel een stuk prettig lezen voor iedereen.

En ten slotte inderdaad wat ChicaneBT al aangaf, het forum is geen helpdesk dus het zou mooi zijn als je zelf ook inzet toont. Waar zit je zelf aan te denken? Begin na het doorlezen van het genoemde topic rondom mediaspelers maar eens met zoeken in de Pricewatch.

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik zal op de hoofdletters letten, als dat prettiger leest.

Verder is het zo dat ik al veel apparaten en reviews heb gelezen, maar ik zie eerlijk gezegd tussen de bomen het bos niet goed. vandaar dat ik hoopte op wat advies.
Daarnaast ben ik iemand die niet makkelijk kan kiezen, dus het maakt het makkelijker voor mij als de keuze niet reuze is.. Daarnaast beschik ik niet over een geldkraan wat maakt dat ik ook geen miskoop wil doen.

ik ben tevreden over mijn pch-a110. ik gebruik deze als backup van mijn fotoos , films downloaden en kijken en dus muziek luisteren.

Het kwam ook in mij op om een pch c200 via marktplaats te kopen, vanwege het schermpje dat erop zit.
Maar een makkelijkere interface zou fijn zijn.

Ik beschouw deze plek ook niet als helpdesk (ik heb dan ook geen probleem) maar ik wil wel advies.
Als ik daarvoor hier verkeerd ben, ook prima, dan zoek ik elders advies.

Arjen

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:19

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Advies kun je altijd inwinnen in CEA. Ik verplaats je topic even, zodat je goed zit! ;)

Veel succes!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:26
Het is altijd lastig iets dergelijks te kopen met zoveel kanten aan het verhaal en zoveel keuze. Ik kijk altijd naar vergelijkende tests: je krijgt een overzicht van de criteria en afhankelijk van de kwaliteit van de redactie een goede indruk. Verder blijft het jouw keuze, die is individueel dus kan niemand voor je maken.....
Pagina: 1