Problemen met email op iphone en ipad

Pagina: 1
Acties:

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:33
Hoi sinds dinsdag heb ik een iphone en ik heb problemen met het verzenden, openen en ophalen van email. Soms werkt het wel even maar vaak krijg ik een foutmelding in de richting van"kan geen verbinding met de server maken". Wie herkent dit probleem? Ik heb al het account verwijderd op beide toestellen en opnieuw geconfigureerd, helaas zonder goed resultaat.

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Hotmail? Sinds de update naar iOS 7.0.6?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• dennis_rsb
Nou ik moet eerlijk bekennen na de update heb ik op mijn ipad zover ik weet geen email meer verzonden, alleen vanaf de laptop. Vandaag wou ik vanaf m'n iphone een email verzenden en dit roeptte problemen op zich af, kan het hier iets mee te maken hebben? Zoja is er een (bekende) oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:35

talin

ES-MA

exhange? hotmail? yahoo?

heeft het daarvoor wel goed gedaan?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
talin schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:57:
exhange? hotmail? yahoo?

heeft het daarvoor wel goed gedaan?
Hiervoor werktte het op de ipad idd prima, ik had eerst geen iphone maar een android toestel.
Ik heb de mail geconfigureerd als "Outlook", het is nog een @hotmail.com adres, maar dat leverde problemen op. Nu heb ik een uurtje geleden alle mailaccounts weer eens gewist als en ingesteld als exchange tot nu toe werkt het. Ik hou jullie op de hoogte, zou het kunnen dat het daar mee te maken had? Ik vind het wel vreemd eigenlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door dennis_rsb op 28-02-2014 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:23
Dat probleem heb ik ook met Hotmail sinds de laatste update. Gebeurt niet constant, maar wel vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Safaci schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:45:
Dat probleem heb ik ook met Hotmail sinds de laatste update. Gebeurt niet constant, maar wel vaak.
Het probleem is opgelost heren! Dankzij speurwerk heb ik zoals al aangehaald een exchange account aangemaakt en nu werkt hij prima! Ik heb Apple gebeld en dit hun medegedeeld, hun zeiden dat het inderdaad niet uitmaaktte dat je hem via exchange laat lopen, en wellicht dat het bij de volgende ios (sub)update opgelost is, dat je een account met"outlook"kan kiezen. Maar ik kan weer goed mailen en dat is het belangrijkste!
Pagina: 1