Toon posts:

Adsense & Affeliate programs?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De titel zegt het al, heeft er iemand ervaring met google adsense en andere affeliate sponsors?

Betaald dat nog goed, ik had er in het verleden zelfs van gemerkt dat je een heel bedrijf kon opstarten om reclame te maken voor google adsense en andere affeliate programs.

Ik had toen een programma gekocht waaruit kon worden vast gesteld hoe je heel snel geld kan verdienen, maar dat programma ben ik kwijt geraakt voordat ik de markt kon uitproberen.

Men moest er natuurlijk wel een hele site voor bouwen incl goede SEO, voordat je wat geld verdiende.

Nou wil ik dit graag in mijn vrije tijd doen, en zo wat werkervaring opbouwen doormiddel van een eigen prive bedrijfje op te starten.

Heeft iemand hier ervaring mee, of een soortgelijke manier van werken op je eigen pc?

Met vriendelijke groet,

DT

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2014 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:32
Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:37:
Betaald dat nog goed, ik had er in het verleden zelfs van gemerkt dat je een heel bedrijf kon opstarten om reclame te maken voor google adsense en andere affeliate programs.
Hoe heb je dat gemerkt? Of was dat in je scholierentijd waar een eenmalige uitbetaling van € 70 al dikke profit was?
Ik had toen een programma gekocht waaruit kon worden vast gesteld hoe je heel snel geld kan verdienen, maar dat programma ben ik kwijt geraakt voordat ik de markt kon uitproberen.
Ik denk dat er maar één iemand 'rijk' werd van dat programma, de verkoper ervan :P
Men moest er natuurlijk wel een hele site voor bouwen incl goede SEO, voordat je wat geld verdiende.
Sjah, zonder bezoekers verdien je niks. Maar met bezoekers ook niet altijd.
Nou wil ik dit graag in mijn vrije tijd doen, en zo wat werkervaring opbouwen doormiddel van een eigen prive bedrijfje op te starten.
Een privé bedrijf? ;) Een bedrijf oprichten puur gebaseerd op reclameinkomsten binnenharken zie ik niet zitten. Niet als je hier de vraag nog moet stellen of dat werkt en hoe dat werkt. Voor niets gaat de zon op. Slapend rijk worden van affiliate/adsense, dat willen we allemaal wel.

Verder stel je een erg algemene vraag.
https://www.google.nl/search?q=google+adsense+ervaringen
https://www.google.nl/search?q=affeliate+ervaringen & https://www.google.nl/search?q=affiliate+ervaringen ;)

Gemiddeld percentage kliks zijn ook wel ergens te vinden. Je kunt dan dus uitrekenen hoeveel bezoekers je nodig hebt voor het beoogde aantal euro's. Hoe je aan die bezoekers komt is weer een ander vak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biglia
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-10 16:58
Er zijn verschillende factoren:
- onderwerp van je website: sommige onderwerpen betalen slecht, anderen heel goed
- aantal bezoekers en van welk land afkomstig: 5000 Turkse bezoekers betalen slechter dan 100 Amerikanen.

Als je de hele website moet laten ontwikkelen etc. dan lijkt het me sowieso niet winstgevend.