Hallo,
Ik probeer in een Windows Phone applicatie animaties toe te voegen d.m.v een storyboard in xaml.
In een listbox die content bevat van een databinding wil ik graag een animatie laten weergeven als de content word aangetikt.
De storyboard moet getriggert kunnen worden vanaf code.
Nu probeer ik dat als volgt te doen:
Helaas crashed de applicatie al bij het inladen van de XAML, zonder nog enige code uit te voeren hierop.
En visual studio geeft ook geen reden op waarom het crashed:
> Applicatie.DLL!Applicatie.App.Application_UnhandledException(object sender, System.Windows.ApplicationUnhandledExceptionEventArgs e) Line 100 C#
Ik heb de volgende informatie gebruikt om dit zo te maken: http://www.galasoft.ch/my...s/article-2006102701.aspx
Weet iemand wat ik fout doe?
Ik probeer in een Windows Phone applicatie animaties toe te voegen d.m.v een storyboard in xaml.
In een listbox die content bevat van een databinding wil ik graag een animatie laten weergeven als de content word aangetikt.
De storyboard moet getriggert kunnen worden vanaf code.
Nu probeer ik dat als volgt te doen:
XML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| <phone:LongListSelector x:Name="lb_antwoordenlijst" HorizontalAlignment="Left" Height="413" VerticalAlignment="Top" Width="460" ItemsSource="{Binding}" SelectionChanged="listBox_SelectionChanged" Margin="10,355,0,0" > <phone:LongListSelector.ItemTemplate> <DataTemplate> <StackPanel Margin="0,0,0,15" x:Name="Panel"> <Border x:Name="AnswerBorder" Margin="0,0,0,0" Height="60" Width="450" CornerRadius="10" BorderBrush="#FF918C8C" Background="#19FFFFFF" BorderThickness="1"> <Border.Resources> <Storyboard x:Name="CorrectAnswer"> <ColorAnimation To="#CC09F72A" Storyboard.TargetName="AnswerBorder" Storyboard.TargetProperty="Background" Duration="0.0.5" Completed="ColorAnimation_Completed" /> </Storyboard> </Border.Resources> <TextBlock Margin="0,0,0,0" VerticalAlignment="Center" Text="{Binding Antwoord}" TextWrapping="Wrap" Style="{StaticResource PhoneTextSubtleStyle}" FontSize="30" TextAlignment="Center" Foreground="#FFFDFCFC" /> </Border> </StackPanel> </DataTemplate> </phone:LongListSelector.ItemTemplate> </phone:LongListSelector> |
Helaas crashed de applicatie al bij het inladen van de XAML, zonder nog enige code uit te voeren hierop.
En visual studio geeft ook geen reden op waarom het crashed:
> Applicatie.DLL!Applicatie.App.Application_UnhandledException(object sender, System.Windows.ApplicationUnhandledExceptionEventArgs e) Line 100 C#
Ik heb de volgende informatie gebruikt om dit zo te maken: http://www.galasoft.ch/my...s/article-2006102701.aspx
Weet iemand wat ik fout doe?