Heren, en dames (indien hier zitten)
Ik heb op het moment het volgende systeem in mijn kamer staan:
Aangezien ik een arme student ben met 2 baantjes heb wil ik deze pc voor rond de 250,- tot 300,- per maand uitbreiden zodat ik de komende jaren weer vooruit kan, eventueel 2 maanden opsparen om dan eerste stap te zetten ivm mobo, geheugen, processor combo. Totaal wil ik rond de 800 euro uitgeven voor de uitbreiding en indien mogelijk later verder uitbreiden. Ik gebruik mijn pc voor audioproducties (opnemen van analoge muziekinstrumenten) en het spelen van diverse games (arma 3, bf4 etc).
Ik weet echter niet zo goed waar ik moet beginnen
Ik zou indien mogelijk het wel fijn vinden om een aantal componenten te behouden zoals de voeding en case. Zijn er mensen met suggesties die mij een beetje op weg kunnen helpen. Tevens staat dit ding in dezelfde ruimte als ik en mijn vrouwtje slapen dus hoe stiller hoe beter (sinds ik deze pc op de slaapkamer heb staan vertoont mijn vriendin manische trekjes
)
Ik heb op het moment het volgende systeem in mijn kamer staan:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core 2 Quad Q6600 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus P5E | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI N560GTX-Ti Hawk | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.11 ST3500320AS, 500GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Antec Nine Hundred Ultimate Gamer Case | € 88,45 | € 88,45 |
| 1 | Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev. 2 | € 16,- | € 16,- |
| 1 | Chieftec Smart GPS-650AB-A | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 104,45 | |
Aangezien ik een arme student ben met 2 baantjes heb wil ik deze pc voor rond de 250,- tot 300,- per maand uitbreiden zodat ik de komende jaren weer vooruit kan, eventueel 2 maanden opsparen om dan eerste stap te zetten ivm mobo, geheugen, processor combo. Totaal wil ik rond de 800 euro uitgeven voor de uitbreiding en indien mogelijk later verder uitbreiden. Ik gebruik mijn pc voor audioproducties (opnemen van analoge muziekinstrumenten) en het spelen van diverse games (arma 3, bf4 etc).
Ik weet echter niet zo goed waar ik moet beginnen
[ Voor 58% gewijzigd door Livecrew011 op 27-02-2014 14:13 ]
Controleer de controleurs