Kaartlezer voor iPad (Aldi)

Pagina: 1
Acties:

• Jomaikke
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07:12
Beste Tweakers,

Vanaf 1 maart 2014 is er bij de Aldi een kaartlezer voor de iPad te koop. Het zijn 2 uitvoeringen (8 en 30 pin), en je kunt er dus SD kaartjes mee lezen, en ook USB. En dat voor €5,99. Weet iemand of dat een beetje goed werkt? En zou je dan bijvoorbeeld ook films op een usb kunnen zetten en die op de iPad kijken?

Best goedkoop vond ik trouwens, want als je die 2 dingen (voor lightning) koopt ben je bij Apple al bijna €60,- kwijt... Nog meer mensen die voor plan zijn dat ding te gaan halen?

Jomaikke

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Ja hoor, ik wil wel kopen als het 1 maart is.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-09 14:42
Ik vraag me af in hoeverre de 8pins (lightning) connector werkt. Onder iOS7 worden alleen maar lightning connectors met Apple gecertificeerde licentie herkent.. Zou een uitstekende prijs zijn mocht deze gecertificeerd zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door hdtracer op 27-02-2014 13:37 ]

• TweakOverflow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-09 16:44

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

hdtracer schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:37:
Ik vraag me af in hoeverre de 8pins (lightning) connector werkt. Onder iOS7 worden alleen maar lightning connectors met Apple gecertificeerde licentie herkent.. Ik kan me niet voorstellen dat deze daaronder vallen.
Ik mag toch hopen dat Aldi - wat toch best een goed bedrijf is - spullen verkopen die niet getest zijn op dit soort zaken. Ik ga er van uit dat het gewoon zal werken. Ja, ik ga er ook een halen.

Weddings are basically funerals with cake.

• Jomaikke
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07:12
hdtracer schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:37:
Ik vraag me af in hoeverre de 8pins (lightning) connector werkt. Onder iOS7 worden alleen maar lightning connectors met Apple gecertificeerde licentie herkent.. Zou een uitstekende prijs zijn mocht deze gecertificeerd zijn.
Ik ga hem zaterdag halen, en ik heb inderdaad ook van die beveiliging gehoord. Maar zoals Robin al zegt, het lijkt me sterk dat ze het niet hebben getest...

Ik heb hem nu, en werkt goed. Eerste kaartje wat ik heb gevonden van een fototoestel werkt gewoon gelijk. Je krijgt dan de optie om foto's te importeren, maar daarvoor is het voorbeeld helaas niet zo groot. Maar zodra de foto's zijn geimporteerd is de 4:3 verhouding van de iPad best handig :P

[ Voor 23% gewijzigd door Jomaikke op 01-03-2014 09:01 ]