Toon posts:

mails van hotmail account zijn niet te zien in thunderbird

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag heren,

Ik heb een hotmail account met belangrijke mails erin, op een pc met win xp heb ik thunderbird staan en hier zie ik netjes al me mails in mijn inbox.

Nou ben ik overgestapt op een andere pc naar win 8 en als ik in thunderbird mijn hotmail account aanmaak zie ik maar 2 berichten terwijl op de andere pc met xp al mijn berichten staan in mijn inbox

Hoe kan dit??? Ook als ik via de web naar hotmail.com ga en inlog zie ik 2 mails en staat wel eeen mededeling onderaan dat mijn mails apart zijn gezet in de map POP.

Help?

Verwijderd

Topicstarter
dit is trouwens de servernaam

imap-mail.outlook.com, staat ook in thunderbird zo geconfigueerd

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:38
Heb je de in de oude thunderbird toevallig het protocol 'POP3' gebruikt? Hiermee worden e-mail berichten offline opgeslagen op je eigen pc, en blijft dit niet op de server staan. Je kunt een extra IMAP account aanmaken op je oude pc en alle lokaal opgeslagen items naar het imap account slepen om deze zo weer te uploaden.

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-10 20:24
Met POP3 haal je de mails (indien zo ingesteld) van de server af.
Gelukkig heeft Microsoft -blijkbaar- een vangnet ingebouwd en geeft je dan ook een hint:
staat wel eeen mededeling onderaan dat mijn mails apart zijn gezet in de map POP.
Doe eens gek en kijk eens in die map?

Verwijderd

Topicstarter
@ root.
Als ik naar die map POP ga dan zie ik maar 35 mails van de 4067 waar is de rest dan?

zie screenshot

https://www.dropbox.com/s/oye4gmkpvficptk/1.jpg

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:03

Bolletje

Moderator Harde Waren
En als je eens op 'sluiten' klikt en naar de volgende pagina's gaat?

Verwijderd

Topicstarter
he getsie nie gezien hahahhahaah bedankt bolletje, maar ik moet dus al die mails verplaatsen naar de inbox en dan zie ik ze weer in thunderbird?

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:38
Als je ze niet opnieuw binnen haalt op de oude pc :P Anders heb je dubbele items :P

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:03

Bolletje

Moderator Harde Waren
Als het goed is wel. Je kan het altijd eerst een paar berichten verplaatsen en kijken of het werkt :)

Vergeet dan ook niet om voortaan je mail anders in te stellen; je mist nu volgens mij namelijk wel je verzonden mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag,

ik gebruik thunderbird voor mijn hotmail account.
Op een Imac met OS X
Nu heb ik een oud account verwijderd en als ik een mail stuur en iemand wil antwoorden dan staat er telkens verstuurd namens: "mijn oude account"
Ook als iemand op beantwoorden drukt gaat ie naar mijn oude email account wat niet actief is en ik dus de mails niet krijg.
Mensen denken dat ze goed reageren maar ik verwacht een antwword wat nooit meer komt.
Mijn hotmail is mijn standaard en enige account wat ik gebruik.
Iemand tips over hoe ik dt kan aanpassen??
mvg Erwin
Pagina: 1