Hallo Medetweakers,
Mijn huidige PC is alweer 7 jaar oud en na een aantal upgrades aan RAM en het toevoegen van een SSD als windows disk wordt het toch tijd voor een nieuwe flink krachtigere machine. Ik zit al een tijdje te dubben over een goede config en na diverse adviezen ben ik tot onderstaande config gekomen welke ik graag wil gaan bestellen vandaag of morgen.
Mijn huidige PC is alweer 7 jaar oud en na een aantal upgrades aan RAM en het toevoegen van een SSD als windows disk wordt het toch tijd voor een nieuwe flink krachtigere machine. Ik zit al een tijdje te dubben over een goede config en na diverse adviezen ben ik tot onderstaande config gekomen welke ik graag wil gaan bestellen vandaag of morgen.
- [b]
- Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
- [/b] [br] Ik wil de machine gaan gebruiken voor zowel werk (web- & applicatiedevelopment) en BF3 / BF4. [br][br] [b]
- Wat mag het systeem gaan kosten?
- [/b][br] Max ligt rond de 750 euro. [br][br] [b]
- Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
- [/b][br] Componenten die meegaan zijn een OCZ Vertex 4 SSD drive, Seagate 250GB HDD, DVD-RW drive. Tevens wil in mijn Samsung 2053 BW monitor behouden, logitech MX518 en logitech illuminated toetsenbord. [br][br] [b]
- Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- [/b][br] Nieuw, snel en toekomstbestendigsysteem. Ik ga bewust voor een windows 8.1 versie bij deze upgrade. Ik werk hier zakelijk al enige tijd mee en dit bevalt goed en is snel. Ditzelfde geld voor de 620W voeding, is misschien enige overhead qua PSU capaciteit voor nu, maar dan kan ik er ook enige tijd mee vooruit. [br][br] [b]
- Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
- [/b][br] Geen specifieke voorkeuren, wel van iemand begrepen dat Intel processoren minder warm worden en wat zuiniger zijn dan AMD. [br][br] [b]
- Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
- [/b][br] Nee geen speciale wensen of eisen, energiezuinig zou mooi zijn.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 179,99 | € 179,99 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 56,50 | € 56,50 |
| 1 | MSI Radeon R9 280X GAMING 3G | € 269,99 | € 269,99 |
| 1 | Corsair Carbide 200R Closed | € 48,99 | € 48,99 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 83,50 | € 83,50 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 620W | € 55,80 | € 55,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 757,72 | |