Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gaming/werk laptop 850 euro

Pagina: 1
Acties:

• JackP
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-10 15:23
Ik ben op zoek naar een laptop waar ik mee naar mijn werk kan, systeembeheer, maar waar ik ook degelijk mee kan gamen. Ik ben niet op zoek naar een laptop waar ik bf4 op ultra mee kan spelen maar op normal zou ik toch wel graag willen.

graag wil ik een:
full hd scherm
GT750M
6-8 ram
i5/7 4e generatie

Mijn voorkeur gaat uit naar: Lenovo, asus en Dell.

SSD is niet belangrijk, kan ik er altijd later nog in zetten.

http://tweakers.net/price...eries-ge60-2oc-225nl.html
Deze komt qua specs al behoorlijk in de buurt, echter wil ik graag een laptop die ik ook voor mijn werk kan gebruiken, zonder kleurtjes en het liefst een beetje mobiel( licht, dun, 15,6")

Ik hoor graag jullie suggesties!

Edit: http://tweakers.net/pricewatch/354303/asus-n56vv-s4069h.html
Deze spreekt mij erg aan!

[ Voor 6% gewijzigd door JackP op 27-02-2014 11:00 ]

Verwijderd

Ik denk dat je met de N56 de beste keuze hebt.
Enige nadeel is de trage harde schijf, maar die kun je vrij eenvoudig vervangen..

• Streup
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 13:22
De Asus n56 of zijn jonge broertje n550 (die heeft wel de 4e generatie i7) lijken tot €900 een goede keus.

[ Voor 4% gewijzigd door Streup op 28-02-2014 09:10 ]

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

• JackP
Enige verschil met n56 en n550 is de 6/8 gig ram en 3/4e generatie i7 toch? Moet zeggen dat ik een vga aansluiting wel handig vind ivm met mijn werk.

• Streup
De nieuwe heeft een IPS paneel en de oude een Tn. Maar er wordt hier vaak gezegd dat het scherm van de n56 beter is. Hier een review van de n550 en hier die van de n56.

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

Verwijderd

Ook schijnt de n550 iets warmer te worden dan de n56

• JackP
Oke bedankt jongens, n56 gaat hem hoogstwaarschijnlijk worden.

• JackP
Ik zie zojuist deze voorbij komen. http://www.dell.com/nl/p/inspiron-17r-5737/fs

Ieman die deze zou verkiezen boven de n56?
Edit: videokaart van de dell schijnt een behoorlijk stuk sterker te zijn?

[ Voor 22% gewijzigd door JackP op 01-03-2014 20:23 ]

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-11 22:56
Ikke, maar ik heb hem dan ook zelf :+ (toevallig mijn kleine pleidooi gelezen in een ander topic?)

Kijkhoeken zijn als ik de reviews vergelijk precies hetzelfde, dus scherm zal dezelfde kwaliteit zijn als de Asus (en naar mijn mening enorm helder, goede zwartwaardes en gewoon wauw dat er niet van)

Voor de rest, snellere GPU, iets mindere (maar zuinigere) CPU, dat is wat het grootste verschil is (naast dat je van 15.6' naar 17.3' gaat voor zowat precies hetzelfde gewicht) Zorgt er vervolgens wel voor dat voor normale taken het apparaat lang meegaat op de accu voor tijdens het werk en daarbij met ssd geluidsloos is.

Feit is wel dat ik er fatsoenlijk op kan gamen, denk alleen dat ik misschien met Arma of BF ietswat moet tweaken wanneer ik die installeer. (die zijn iets CPU intensiever)

Behuizing ook half half aluminium zoals de asus, alleen dus ander design.

[ Voor 10% gewijzigd door MusicAddict op 01-03-2014 21:50 ]

• Streup
emilestegeman schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 20:06:
Ik zie zojuist deze voorbij komen. http://www.dell.com/nl/p/inspiron-17r-5737/fs

Ieman die deze zou verkiezen boven de n56?
Edit: videokaart van de dell schijnt een behoorlijk stuk sterker te zijn?
Ziet eruit als waar voor je geld. En 16GB RAM. Niet dat je het nodig hebt maar dat zie je niet vaak in een laptop.

Pagina: 1