TP-Link WDR4300

Pagina: 1
Acties:

• Artopaper
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:56
Hoi tweakers,

Ik heb nu al een tijdje het volgende probleem met een TP-link WDR4300 vanaf het begin dat deze nieuw is:
De gehele connectie valt er gewoon uit op random momenten(1x in de 2-3 uur ongeveer), mijn laptop is nog wel verbonden met het netwerk, maar ik heb geen internet meer(20kbps in bittorrent), kan niet meer met 192.168.0.1 verbinden om in de router te gaan en na ongeveer 5 minuten werkt het weer normaal. Het rebooten van router en modem helpt niks op lange termijn.

Iemand enig idee wat het probleem is hiervan?

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:14
Misschien maakt je torrent client teveel connecties.
Heb je er ook last van als je bittorrent niet draait?

• Artopaper
Als ik geen bittorrent aan heb staan en alleen thuis bent gebeurt dit ook.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:23
Grote kans dat je torrent client teveel verbindingen opzet waardoor je router het niet aan kan.
De 4300 heeft naast voldoende geheugen hardware nat, gok dat je tsgen de beperkingen van de switch aanloopt waardoor hele router onbereikbaar wordt. Schakel hw nat eens uit?

Verwijderd

Wat voor Wi-Fi kaart zit er in je laptop? Sommige Intel kaarten heb het probleem dat jij nu omschrijft.

• Artopaper
Het gehele huis heeft er last van, dus denk niet dat het aan één specifieke intel kaart ligt

Verwijderd

meuk: TP-Link TL-WDR4300 1_130319

Wat meer informatie over je instellingen zou handig kunnen zijn...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2014 08:38 ]

• Artopaper
Nieuwste firmware staat er al op

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:30
Torrents zijn naai voor je router indien niet goed ingesteld.
Als ik geen bittorrent aan heb staan en alleen thuis bent gebeurt dit ook.
Reset je router eens en gebruik eens een week geen Torrents. Gaat het dan wel goed? Effe 5 min. niks downloaden telt natuurlijk niet.

Voor meer hulp zul je meer info moeten plaatsen over je netwerk. Hoe is alles aangesloten? Fysiek en met welke instellingen? Hoe is je modem ingesteld? Welke provider? Wat voor abo? Etc.

Met korte oneliners en snelle conclusies gaan we er niet komen.
Pagina: 1