Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Asus laptop lagg probleem

Pagina: 1
Acties:

• GMavak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-11 20:22
Hallo

Ik heb deze vraag al eerder gesteld maar helaas geen helpend antwoord gehad.
Ik wist neit of ik een bump mag uitvoeren dus hierbij opnieuw de vraag.

Ik heb een Asus R500V series laptop
met een I5 en een 610m videokaart.
Mijn probleem is als ik bijvoorbeeld een film afspeel dat die na 15 minuten opeens erg lagt.
Het beeld lagt maar het geluid speelt gewoon normaal af. Dit is bij alles dus ook games en andere soorten grafische activiteiten.
Enigste oplossing is om iedere keer met de muis te bewegen. Is er een mogelijkheid om te zorgen dat dit niet meer gebeurd?

Mvg Lars

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ga eens kijken wat er dan precies gebeurt. Is de HDD, GPU of CPU op dat moment erg hard aan het werk ? Gaat er misschien een virusscanner of iets anders aan de slag na die 15 min idle ? Je zal naar zulk soort dingen moeten kijken.

• Speakerfreak95
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 13:12
GMavak schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:45:
Hallo

Ik heb deze vraag al eerder gesteld maar helaas geen helpend antwoord gehad.
Ik wist neit of ik een bump mag uitvoeren dus hierbij opnieuw de vraag.

Ik heb een Asus R500V series laptop
met een I5 en een 610m videokaart.
Mijn probleem is als ik bijvoorbeeld een film afspeel dat die na 15 minuten opeens erg lagt.
Het beeld lagt maar het geluid speelt gewoon normaal af. Dit is bij alles dus ook games en andere soorten grafische activiteiten.
Enigste oplossing is om iedere keer met de muis te bewegen. Is er een mogelijkheid om te zorgen dat dit niet meer gebeurd?

Mvg Lars
Temps posten en kijken of die niet op engergiebespaar modus staat, gewoon Beste Prestaties selecteren.

• GMavak
Spijt me voor het geen antwoord geven maar ik heb de oplossing dus gevonden.
En het is echt het meest raarste wat ik ooit gezien heb. Als ik namelijk taakbeheer open hou dan geeft die geen lagg meer naar een paar minuten van niks doen. Ik snap er ook niks van maar het is in ieder geval opgelost.

• Rye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-04 15:57

Rye

Er was hier laatst een topic en daar bleek ook dat de CPU load verdween na het openen van taakbeheer. Dit had / heeft te maken met een virus.

www.ping-win.nl

• GMavak
Rye schreef op zondag 09 maart 2014 @ 15:35:
Er was hier laatst een topic en daar bleek ook dat de CPU load verdween na het openen van taakbeheer. Dit had / heeft te maken met een virus.
Heeft u een eventueel linkje naar dat topic ? Of weet u misschien wat voor virus het is?

Dank u

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Kijk, er zijn diverse virussen en die hebben natuurlijk processen. Als jr de taakbeheer opent, willen ze niet dat je het ontdekt en gaan ze tijdelijk op pauze. Ze verschijnen gewoon weer als je taakbeheer sluit.

Mijn advies: download hitman pro + mbam en scan je pc.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

GMavak schreef op zondag 09 maart 2014 @ 12:52:
Spijt me voor het geen antwoord geven maar ik heb de oplossing dus gevonden.
En het is echt het meest raarste wat ik ooit gezien heb. Als ik namelijk taakbeheer open hou dan geeft die geen lagg meer naar een paar minuten van niks doen. Ik snap er ook niks van maar het is in ieder geval opgelost.
Dit is geen oplossing, dit is een workaround.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

Pagina: 1