Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Lorenzo1992
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-11-2021
Ik heb een vraag over mijn smartphone. Als ik een SMS krijg van iemand gaat mijn scherm niet aan. Ik krijg alleen een groen lichtje te zien. Maar kan ik dat soms ergens aanpassen dat als ik een SMS krijg dat ook mijn scherm aan gaat?.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:51
je komt zeker van een iPhone :)
android heeft dat standaard niet, maar er zijn wel apps die dan kunnen doen voor je:

deze heb ik zelf maar is 4.4+ Google Play: AcDisplay
Google Play: Screen Notifications
Google Play: Auto Screen On
etc

Strava

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is op GoT de bedoeling dat je eerst zelf probeert om het antwoord op je vraag te vinden. Als je er dan niet uitkomt kun je een topic openen, maar dan wel door daarbij aan te geven wat je zelf al hebt geprobeerd. Ik mis dus nogal wat eigen inzet in je topicstart.

• Lorenzo1992
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-11-2021
RoD schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:36:
Het is op GoT de bedoeling dat je eerst zelf probeert om het antwoord op je vraag te vinden. Als je er dan niet uitkomt kun je een topic openen, maar dan wel door daarbij aan te geven wat je zelf al hebt geprobeerd. Ik mis dus nogal wat eigen inzet in je topicstart.
Ik wil even mededelen dat ik al achter het antwoord zitten zoeken heb. Maar had het antwoord helaas niet gevonden. Vandaar deze topic, ik wist ook niet dat dit erbij moest komen te staan. Anders had ik het zeker bijgezet.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Tip voor je volgende topic: Het algemeen beleid #quickstart :)