PS3 loopt vast tijdens spelen (GTA V)

Pagina: 1
Acties:
  • 24.313 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbentheo
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-08 18:34
Hallo,

Na een jaar hem niet gebruikt te hebben, heb ik de PlayStation weer eens in gebruik genomen. Ik heb GTA V gekocht, maar sinds het begin geeft het constant problemen. Op het begin ging het laden heel moeizaam. Bij het 'loading story mode' bleef hij hangen, maar kon het spel wel fatsoenlijk afgesloten worden. Vervolgens heb ik de hele PlayStation opnieuw geresetted en geupdated en nu kan ik jet spel wel spelen. Maar bij het spelen maakt de cd nu kleine geluiden. Op een gegeven moment maakt hij geen geluiden en 'bevriest' het beeld. De hele PlayStation loopt dan vast en kan alleen via aan-knop uitgezet worden.

Weet iemand waar dit aan kan liggen en hoe dit evt opgelost kan worden?

Grt
Theo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
Treden de problemen alleen op met GTA of heb je ook andere games met ditzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2014 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbentheo
Het probleem is dat ik op dit moment alleen GTA V heb. Heb totaal geen andere spellen. Wel had ik hiervoor een spel (ook via disc), maar daar heb ik nooit problemen mee gehad.

• ikbentheo
Hoyden schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 21:30:
Treden de problemen alleen op met GTA of heb je ook andere games met ditzelfde probleem?
Weet jij misschien een oplossing?

• Giorito
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-06 11:32
Als je ps3 een tijdje niet gebruikt hebt kan het misschien zijn dat je de lens van de blueray drive moet schoonmaken (YouTube: How to clean your DISC READER lens in PS3 Slim (TO FIX NOT READING A GAME))

[ Voor 37% gewijzigd door Giorito op 27-02-2014 12:28 ]

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 16:11

Emiel1984

Made in NL

Ik ga denk ik ook maar is de lens schoonmaken van de week. Bij mij heeft hij ook steeds meer problemen. Bij GTA5 wordt de ps3 ontzettend snel warm en gaat hij veel herrie produceren door de FAN constant op zo goed als 100% te zetten. Ik had al de koelpasta vervangen en gekeken of er stof in zat (dit was er bijna niet).

[ Voor 3% gewijzigd door Emiel1984 op 27-02-2014 12:40 ]

[LTS][MTS][HTS]

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Ik denk dat het voor jou ook een goed idee is om al het stof eruit te halen en de koelpasta te vervangen Theo. Heb je een fat of een slim?

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 14:04
ikbentheo schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:21:
[...]

Weet jij misschien een oplossing?
Nee. Waarschijnlijk ligt het gewoon aan de lens of laser. Een andere game proberen en je weet het zeker.

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Giorito schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:27:
Als je ps3 een tijdje niet gebruikt hebt kan het misschien zijn dat je de lens van de blueray drive moet schoonmaken (YouTube: How to clean your DISC READER lens in PS3 Slim (TO FIX NOT READING A GAME))
Ik zou het eerst eens proberen met een busje perslucht. Had laatst ook bij een oude cd-speler problemen met afspelen en nadat ik wat lucht in de cd-gleuf had gespoten werkte hij weer normaal. Vaak is het alleen maar stof wat de problemen veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is bij mij ook HET HEEFT NIKS TE MAKEN MET JE PS het heeft gewoon aan die cd te maken ga naar gamemania en vraag aan de medewerkster of hij jou cd wil schoonmaken dat is gratis en ze doen het via een speciale apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:59:
Dat is bij mij ook HET HEEFT NIKS TE MAKEN MET JE PS het heeft gewoon aan die cd te maken ga naar gamemania en vraag aan de medewerkster of hij jou cd wil schoonmaken dat is gratis en ze doen het via een speciale apparaat!
Aangezien de TS niet meer gereageerd heeft zal het probleem vast in een jaar tijd wel opgelost zijn.
Volgende keer misschien even goed kijken wat je afstoft. ;)

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:15
Cd schoonmaken met een apparaat? Kan dat tegenwoordig niet gewoon met een doekje (of je trui ofzo) :P

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic is een jaar oud.

CD schoonmaken met een trui kan, maar kan ook krassen veroorzaken. Een speciaal apparaat haalt krassen weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik gta online speel loopt hij ook heel snel vast
Kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:04

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2016 @ 21:37:
Als ik gta online speel loopt hij ook heel snel vast
Kan iemand me helpen?
Dat heeft te maken met de windrichting..

Ik zie dat je nieuw bent, maar het heeft geen nut om:

1) een oude topic te kapen
2) geen aanvullende informatie te geven

@mods: kan hier een slotje op?

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Dat kan
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.