Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mesjoggahh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-09 15:15
Ik maak geregeld lange meerdaagse voettochten en wil voor het thuisfront een manier waarop men gemakkelijk kan zien waar ik uithang.
Voor mijn Wordpress blog heb ik de Backpacktrack plugin http://wordpress.org/plugins/backpacktrack-for-android/ geïnstalleerd die communiceert met de Backpacktrack app op mijn telefoon.

Vanaf de telefoon kan ik, of handmatig, of automatisch mijn positie zichtbaar maken mbv een Google Maps API. Mijn positie wordt weegegeven als een rode stip op een (Google maps) kaart.

Helaas is de (Nederlandse !!) ontwikkelaar gestopt met het verder ondersteunen en/of door ontwikkelen van de app. Momenteel werkt alles nog naar behoren, maar ik heb geen idee hoe lang dat nog gaat duren. Omdat ik de app vrij briljant vind, heb ik me al helemaal het suf gezocht naar een alternatief maar kan het niet vinden. Ten einde raad heb ik nu maar besloten jullie hulp in te schakelen.

Iemand enig idee of er nóg een app/ plugin bestaat die bovenstaande functionaliteit biedt ?

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11 12:25
De ontwikkelaar heeft de code onder GPL op GitHub gezet. Je kan de code dus downloaden voor de zekerheid.
Je zou zelf verbeteringen of features kunnen bedenken en via fora op zoek naar developers die dat willen maken.

Zolang het werkt is er nog niets aan de hand, pas als Google de maps API aanpast ofzo krijg je problemen.